adexo3
۱۳۹۵۲۰۲
۱۹۶۴
۱۹۶۴
پ

رونمایی از نسخه سینمایی مدافع محبوب استقلالی‌ها

مهدی قربانی از جمله بازیگران و تازه نفس است که با نقش آفرینی در فیلم «پرویزخان» تجربه ای تازه به کارنامه اش اضافه کرده.

صبح سینما: مهدی قربانی از جمله بازیگران و تازه نفس است که با نقش آفرینی در فیلم «پرویزخان» تجربه ای تازه به کارنامه اش اضافه کرده.

این فیلم ساخته علی ثقفی از آثار مهم جشنواره چهل و دوم فجر است که بخشی از زندگی حرفه ای پرویز دهداری، مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران را به تصویر می کشد. کارگردان برای بازنمایی زندگی این مربی فقید، چند بازیکن وقت تیم ملی را نیز بازآفرینی کرده؛ از جمله جواد زرینچه.

نقش زرینچه به مهدی قربانی رسیده که اتفاقا از جمله شخصیت های جذاب فیلم «پرویزخان» است. او به خوبی راوی یک فوتبالیست جوان و عاشق فوتبال شده که به اقتضای سن کمی لجباز است و احساساتی.

رونمایی از نسخه سینمایی مدافع محبوب استقلالی‌ها

کار قربانی از این جهت حائز اهمیت است که توانسته وجوهی باورپذیر از یک شخصیت حقیقی را به درستی ارائه کند. ضمن آن که نباید فراموش کنیم، نقش اصلی فیلم برعهده بازیگری توانمند یعنی سعید پورصمیمی است و  همین کار را برای دیگران سخت می کند. قربانی اما بهره لازم از فیلم «پرویزخان» را برده و یکی از عوامل موفقیت این اثر سینمایی است.

در مرور کارنامه قربانی یک ویژگی مهم وجود دارد و این که سیر حرکت او در بازیگری منطقی بوده است. روزی که «ابد و یک روز» به نمایش درآمد، می شد پیش بینی کرد که بازیگر نقش پسرک آن خانواده فقیر، آینده ای روشن پیش رو دارد.

حضور در نقش محوری فیلم «بیست و یک روز بعد» گام بلند قربانی بود که برای آن از سه رویداد سینمایی نیز صاحب جایزه شد. «تنگه ابوقریب»، «غلامرضا تختی» و «روز صفر» فیلم های مهم سال های اخیر هستند که از قضا قربانی بازیگر آن ها است. این یعنی او در پذیرش پیشنهادات به کیفیت آثار هم اهمیت می دهد. همان طور که اولین سریالش «خاتون» تبدیل به یکی از آثار محبوب خانگی شد. مهدی قربانی همچنین بارها روی صحنه تئاتر رفته، فیلم کوتاه ساخته و در فیلم کوتاه بازی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج