فلای تودی - بالا استیکی
۱۵۴۵۴۴۷
۲۱۰
۲۱۰
پ

شیوه تقسیم تبلیغات محیطی اعلام شد

خزانه‌دار سازمان لیگ فوتبال ایران جزئیات مربوط به تسهیم درآمد تبلیغات محیطی بین باشگاه‌ها، فدراسیون و هیات‌های فوتبال را تشریح کرد.

ورزش سه: اکبر شکاری در گفت‌وگویی با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره شیوه توزیع درآمد تبلیغات محیطی توضیحاتی ارائه داد و گفت: بر اساس آیین‌نامه و مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ، این درآمدها به صورت شفاف میان بخش‌های مختلف فوتبال تقسیم می‌شود.

وی اظهار داشت: ۷۵ درصد از کل درآمد تبلیغات محیطی به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول تعلق دارد که سهم لیگ برتری‌ها ۷۰ درصد است. از این رقم، ۳۵ درصد به طور مساوی بین تمام تیم‌های لیگ برتر تقسیم می‌شود و ۲۱ درصد بر اساس رتبه‌بندی جدول لیگ در پایان فصل محاسبه خواهد شد. همچنین ۵ درصد به طور مساوی به باشگاه‌های لیگ یک اختصاص پیدا می‌کند.

e3rvpdeh7

شکاری با اشاره به پاداش‌های ویژه تیم‌های برتر گفت: ۱۴ درصد از درآمد تبلیغات محیطی به تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی تعلق خواهد گرفت. طبق روال هر فصل نیز، مدیران مالی باشگاه‌ها برای بررسی حضوری گردش حساب‌ها دعوت می‌شوند و سهم دقیق هر تیم به صورت شفاف اعلام خواهد شد.

خزانه‌دار سازمان لیگ در پایان افزود: ۲۵ درصد باقی‌مانده درآمد تبلیغات محیطی به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات‌های فوتبال دارای تیم لیگ برتری و همچنین هیات‌های فوتبال استان‌های غیربرخوردار اختصاص پیدا می‌کند.

سریال محکوم نسخه کامل

با تخفیف ویژه در فیلیمو

مشاهده آنلاین

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج