شیوه تقسیم تبلیغات محیطی اعلام شد
خزانهدار سازمان لیگ فوتبال ایران جزئیات مربوط به تسهیم درآمد تبلیغات محیطی بین باشگاهها، فدراسیون و هیاتهای فوتبال را تشریح کرد.
ورزش سه: اکبر شکاری در گفتوگویی با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره شیوه توزیع درآمد تبلیغات محیطی توضیحاتی ارائه داد و گفت: بر اساس آییننامه و مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ، این درآمدها به صورت شفاف میان بخشهای مختلف فوتبال تقسیم میشود.
وی اظهار داشت: ۷۵ درصد از کل درآمد تبلیغات محیطی به باشگاههای لیگ برتر و لیگ دسته اول تعلق دارد که سهم لیگ برتریها ۷۰ درصد است. از این رقم، ۳۵ درصد به طور مساوی بین تمام تیمهای لیگ برتر تقسیم میشود و ۲۱ درصد بر اساس رتبهبندی جدول لیگ در پایان فصل محاسبه خواهد شد. همچنین ۵ درصد به طور مساوی به باشگاههای لیگ یک اختصاص پیدا میکند.
شکاری با اشاره به پاداشهای ویژه تیمهای برتر گفت: ۱۴ درصد از درآمد تبلیغات محیطی به تیمهای اول تا سوم لیگ برتر و قهرمان جام حذفی تعلق خواهد گرفت. طبق روال هر فصل نیز، مدیران مالی باشگاهها برای بررسی حضوری گردش حسابها دعوت میشوند و سهم دقیق هر تیم به صورت شفاف اعلام خواهد شد.
خزانهدار سازمان لیگ در پایان افزود: ۲۵ درصد باقیمانده درآمد تبلیغات محیطی به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیاتهای فوتبال دارای تیم لیگ برتری و همچنین هیاتهای فوتبال استانهای غیربرخوردار اختصاص پیدا میکند.
ارسال نظر