۱۰۱۱۵۶۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تشکیل پرونده برای کشتار خرگوش‌های وحشی

انتشار فیلم کشتار و شکار غیر مجاز تعداد ۱۷ خرگوش وحشی در استان بوشهر موجب نگرانی دوستداران طبیعت و عموم مردم گردید که اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از شناسایی و تشکیل پرونده قضایی علیه متخلفین خبر داد.

ایسنا: انتشار فیلم کشتار و شکار غیر مجاز تعداد ۱۷ خرگوش وحشی در استان بوشهر موجب نگرانی دوستداران طبیعت و عموم مردم گردید که اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از شناسایی و تشکیل پرونده قضایی علیه متخلفین خبر داد.

فرهاد قلی نژاد، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این خصوص گفت: پس از انتشار فیلم کشتار خرگوش وحشی توسط متخلفین در ده روز گذشته اقدامات شناسایی متخلفین با همکاری همیاران محیط زیست انجام و چند روز پس از انتشار فیلم مذکور متخلفین مذکور که ساکن یکی از روستاهای شمال استان بوشهر هستند شناسایی و علیه افراد متخلف شکایت و هم اکنون پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است که رسیدگی تا صدور حکم قضایی علیه آنها ادامه خواهد داشت.

این مسئول تاکید کرد: هر گونه شکار و صید گونه های جانوری نیازمند اخذ مجوز های قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست است و هرگونه شکار و صید گونه ها بدون مجوز جرم و برای ان در قانون مجازات تعیین گردیده و از عموم مردم و همیاران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در پیشگیری از تخلفات شکار و صید و دستگیری متخلفین محیط بانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را یاری رسانند.

وی خاطرنشان کرد: خرگوش وحشی از گونه های ارزشمند حیات وحش است که نقش مفیدی در چرخه طبیعت دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، برنامه های آموزشی متعددی در استان بوشهر در راستای آشنایی مردم با حیات وحش و محیط زیست و فرهنگ سازی با هدف کاهش جرایم زیست محیطی در حال اجرا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      الان میشه گفت تو بوشهر از سال های ۶۰ به این کای شکار بی رویه کردند کسی هم کاریشون نداشته اون موقع تا دلت بخواد آهو بود الان نادر شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج