۱۰۱۲۳۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ازن، هوای تهران را برای همه ناسالم کرد

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر هوای پایتخت برای همه افراد جامعه ناسالم است، گفت: افزایش غلظت ازن در هوا دلیل آلودگی هوای تهران است.

خبرگزاری فارس: لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره افزایش آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۵۶ قرار گرفته و هوای پایتخت برای همه افراد جامعه ناسالم و آلوده است همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته به صورت میانگین بر روی عدد ۱۰۵ قرار داشت و هوا برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم بود.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پاسخ به چرایی آلودگی هوا در پایتخت گفت: افزایش غلظت ازن در هوا دلیل آلودگی هوای تهران است.

وی بیان داشت: آلاینده ازن آلاینده‌ای ثانویه است و به طور مستقیم در هوا منتشر نمی‌شود بلکه توسط واکنش‌های شیمیایی بین اکسیدهای نیتروژن و ترکیبات آلی فرار در حضور نور خورشید و گرمای هوا ایجاد می‌شود و به همین علت میزان ازن در تابستان و در ساعات بعد از ظهر بیشتر از سایر مواقع است.

نظری خاطرنشان کرد: اینکه تا چه زمانی این آلاینده در هوای پایتخت وجود داشته باشد به طور قطع مشخص نیست ولی در صورتی که وزش باد به وقوع بپیوندد قطعا میزان غلظت این آلاینده نیز کمتر خواهد شد و به طور کلی احتمالاً تا نیمه اول مرداد تداوم آلودگی هوا به دلیل افزایش غلظت ازن ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج