۱۰۱۳۵۷۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

حقوق کارگران هفت‌تپه باید تا ۱۰مرداد پرداخت شود

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: حقوق و مزایای اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹ کارگران هفت‌تپه باید بلافاصله پس از رفع مسدودی حساب شرکت و حداکثر تا دهم مردادماه پرداخت شود.

ایرنا: معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: حقوق و مزایای اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹ کارگران هفت‌تپه باید بلافاصله پس از رفع مسدودی حساب شرکت و حداکثر تا دهم مردادماه پرداخت شود.

به گزارش روز سه‌شنبه وزارت تعاون، نشست بررسی مشکلات کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، تعدادی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیر ستاد رفع موانع تولید، مدیران استانی، نمایندگان وزارت کشور، نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده سازمان خصوصی سازی، سازمان تامین اجتماعی و کارفرمای شرکت و شورای اسلامی کار شرکت هفت تپه در محل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

«حاتم شاکرمی» معاون روابط کار وزارت تعاون، در این نشست با تاکید بر ضرورت پایبندی کارفرما به تعهدات قانونی، اظهار داشت: پس از بررسی، کارفرما متعهد شد حداکثر تا امروز (۱۷تیر) مانده حقوق فروردین‌ماه کارگران را پرداخت کند.

وی افزود: کارفرما همچنین متعهد شد حقوق و مزایای اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹ را بلافاصله پس از رفع مسدودی حساب شرکت و حداکثر تا دهم مرداد رداخت کند و برای ماه‌های آینده هم پرداخت ها به صورت منظم انجام شود و تا پایان آبان‌ماه نسبت به پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران اقدام و از هرگونه تاخیر در پرداخت مزایای قانونی کارگران اجتناب کند.

شاکرمی گفت: سهامداران متعهد شدند نسبت به پیگیری طرح های توسعه ای و استفاده از ظرفیت های کارخانجات نیمه فعال طبق فرصت زمانی در مصوبات صورتجلسه، نسبت به راه اندازی و فعال سازی و اجرای طرح ها اقدام کند.

معاون روابط کار وزارت تعاون با اشاره به تعهدات کارفرما مبنی بر پرداخت حقوق و مزایای فروردین اضافه کرد: شورای اسلامی کار نیز باید همکاری های لازم را با مدیریت این مجموعه برای ادامه فعالیت و حضور کارگران داشته باشد.

وی با اشاره به موافقت سازمان تامین اجتماعی در تمدید اعتبار دفترچه های بیمه کارگران تا پایان مرداد ماه، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی با دریافت ۱۰ درصد از حق بیمه سهم کارفرما و کارگران تا پایان خرداد موافقت کرده است.

شاکرمی گفت: کارفرما موظف است حق بیمه‌های مربوطه را از ابتدای تیر مطابق با قوانین و مقررات مربوطه پرداخت و با مذاکره با مدیریت سازمان تامین اجتماعی، مشکلات بیمه ای کارگران را برطرف و نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود به تامین اجتماعی اقدام کند و با توجه به اعلام همکاری سازمان تامین اجتماعی، تمامی تلاش خود را برای تقسیط بدهی های خود به این سازمان را انجام دهد.

در ادامه این جلسه «محمدباقر الفت» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات از سوی طرفین گفت: کارفرما بر انجام تعهدات خود بر اساس قرارداد منعقد شده با سازمان خصوصی سازی و پرداخت حقوق و مزایای قانون کارگران در مهلت های قانونی باید پایبند باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشایخی

      همانطور که قرار بود تا ۱۰تیر پول بنزین آژانس‌ها را بدهند حقوق شماها را ۱۰مرداد ماه میدن

    • ش

      باسلام مسولیت مربوطه لطفاحقوق کارگران شهرداری مهاجران همدان هم واریزکنیدبعدعیدتاالان دوبارحقوق گرفتیم اون علی الحساب

    • واقعیت!

      فعلا میگن شش تپه ش را دادند یکیش مونده اونم تا اون تاریخ حتما میدن!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج