adexo3
۱۰۴۲۶۴۸
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

۱۱ شهر خوزستان در وضعیت خیلی پرخطر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و خیلی پرخطر کرونا قرار گرفتند و سن فوتی های ناشی از ابتلا نیز کاهش یافته است.

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمز و خیلی پرخطر کرونا قرار گرفتند و سن فوتی های ناشی از ابتلا نیز کاهش یافته است.

فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به روند افزایشی بستری مبتلایان به کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت این بیماری در خوزستان ، ۱۱ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر، ایذه، رامهرمز و کارون در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) کرونا قرار گرفته اند.

وی افزود: همچنین شهرهای مسجدسلیمان، دزفول، شادگان و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بیان کرد :بی تفاوتی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شده تا روند بستری بیماران بدحال افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد؛ همچنین وضعیت فوت ناشی از کرونا نیز بسیار نگران کننده است و در چند روز گذشته شاهد فوت افراد جوان و میانسال بوده ایم.

وی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هیچ سازمان و ارگانی نباید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه کند و از کسبه و بازاریان نیز درخواست میشود در جهت جلوگیری از تعطیلی بازارها برای پیشگیری از کرونا، به افرادی که از ماسک استفاده نمیکنند هیچ گونه خدماتی ارائه نکنند.

ابول‌نژادیان عنوان کرد: در شرایط کنونی، تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری، رعایت اصول بهداشتی شامل: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمع و شستن مستمر دست ها، است و انتظار میرود تا مردم برای حفظ سلامت خود و اطرافیان، رعایت اصول بهداشتی را با جدیت بیشتری مورد توجه قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از خوزستان پا میشن میرن مازندران میخوان سالمم بمونن ؟! ما که تو خونه مون موندیم نه شمال رفتیم نه حتی خونه فامیلمون رفتیم ۶ ماه و نیمه جز واسه کارضروری بیرون نرفتیم گرفتیم اینا میخوان نگیرن ؟!

    • بدون نام

      برترین‌ها لطفا جان عزیزات چاپ کن ما معلم ها اهوازی تو این شرایط باید بریم مدرسه این تجمع نیست؟؟؟؟ قابل توجه اقای دکترررررر ابول نژاد، استاندار بهفکر باش کلی تاکسی وسایل عمومی باید سوار بشیم تا به مدرسه های دور دست بریم.

    • شهروند

      آقایون مسئول. بی فکر که مردمو به مدارس میکشونن تنشون سلامت، مردم ک مهم نیستن

    • بدون نام

      اجازه بدین خوزستان بره زیر نظر امارات فقط دوهفته دیگه بیاین ببینین بهشت شده .

    • بدون نام

      فقط مردمو مقصر میدونید بی لیاقتای رانتی

    • سیبو

      خدایا به حق امام زمانت قسمت میدم به همه هموطنام کمک کن این مریضی ریشه کن بشه رحم کن ما بنده گناه کار تو هستیم ولی تو بخشنده ومهربانی

    • بدون نام

      توایذه که اصلان ماسک نمیزنن

    • بدون نام

      پس چرا نمیگید مدارس کاملاً تعطیل باشند تا حتی اون معلم‌های بیچاره که خانواده دارند به مدرسه نروند بلاخره باید با ماشین یا تاکسی برن بیان اونها هم در معرض خطر هستند و همه اونها هم خانواده دار و زن بچه دارند

    • بدون نام

      از ابتدای هفته یه هفته قرنطینه شدید انجام شود.

    • خدایا شکرت

      مدارسو تعطیل کنین دیگه این چه وضعیه با اینکه میدونن که اوضاع خیلی خطرناکه ولی بازم تعطیلشون نمیکنن گناه این بچه ها چیه آخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج