adexo3
۱۰۵۹۱۸۹
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

جزئیات اجرای محدودیت‌های جدید در تهران

فرماندار تهران با تشریح جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید در این شهر گفت: هدف تعطیلی کسب و کار مردم نیست و در برخی اماکن و مشاغل به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها، محدودیت اعمال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: فرماندار تهران با تشریح جزئیات اعمال محدودیت‌های جدید در این شهر گفت: هدف تعطیلی کسب و کار مردم نیست و در برخی اماکن و مشاغل به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها، محدودیت اعمال خواهد شد.

عیسی فرهادی افزود: شهر تهران با توجه به اینکه در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد، محدودیت‌های جدید برای تمامی مشاغل غیر از مشاغل غیرضروری اعمال و اجرا خواهد شد.

وی یادآورشد: سلامت مردم از اولویت نخست برای دولت برخوردار است و همه این سختگیری‌ها نیز با رویکرد حفاظت از سلامت آنان اعمال و اجرا می‌شود.

فرهادی اظهارداشت: همه مشاغل به غیر از مشاغل سطح یک که تامین کننده مایحتاج مردم است مانند سوپرمارکت‌ها، امداد و نجات و بخش‌های درمانی، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی مانند مطب‌ها و ... فعال خواهند بود.

فرماندار تهران گفت: در حوزه اداری هم حداکثر با یک سوم نیروها کار خود را ادامه می دهند و همچنین منع تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح علاوه بر منع تردد بین شهری اعمال می‌شود.

وی اعلام کرد: اطلاع رسانی در این راستا باید در یک مسیر واحد و هدفمند انجام گیرد و از اظهارنظرهای متناقض و یا مشکوک و ابهام‌برانگیز که باعث مشوش شدن افکار عمومی می شود، خودداری شود.

فرهادی تاکید کرد: ضرورت دارد نیروی انتظامی و بسیج به اجرای کامل و بدون استثنای تصمیمات انضباطی مقررات فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت شدید بهداشتی را اجرا و با متخلفان که امنیت بهداشتی جامعه را به خطر می اندازند، برخورد کنند.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: بار دیگر از مردم شریف مکررا تقاضا داریم تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تعامل و همکاری لازم در خصوص اعمال محدودیت ها با عوامل زحمت کش نیروی انتظامی و بسیج را داشته باشند.

بر اساس مصوبات جلسه فوق العاده ستاد ملی کرونا، از یک آذر در کنار تشدید همه محدودیت ها، تردد در سطح شهر از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بالاخره معلوم نیست تردد 9 شب تا 4 صبح ممنوعه یا 21 تا 4 صبح؟
      فرهادی: همه ی مشاغل به جز سطح یک فعال خواهد بود؟!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم چه ریز بینی ریز میبینمت

      • بدون نام

        دمت گرم

    • کیانا

      این تعطیل کردن به درد نمیخوره چون اداره ها میگن بیاین شرکتای خصوصی باید بریم بانکها هم باید برن پس دقیقا کی نباید بره اون یک سوم رو هیچ ارگانی رعایت نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج