جاباما
۱۰۷۳۰۵۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمین و آسمان ایران از امن‌ترین نقاط دنیاست

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: جمهوری اسلامی ایران به مدد همت و تلاش حافظان امنیت، امروز امن ترین کشور منطقه است.

خبرگزاری حوزه: نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: جمهوری اسلامی ایران به مدد همت و تلاش حافظان امنیت، امروز امن ترین کشور منطقه است.

آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان امنیت فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی(ره)، بر لزوم هوشیاری بیش از پیش حافظان و مدافعان امنیت استان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز به کوری چشم دشمنان و جهان استکبار، زمین و آسمان ایران از امن ترین نقاط دنیاست، به گونه ای که روزانه بیش از هزار هواپیما از آسمان کشور رفت و آمد می کنند.

وی ادامه داد: اگر کشورهای دیگر بدانند در کشور ما نا امنی وجود دارد، هرگز اجازه تردد به هواپیماهای خود در آسمان کشور ما را نمی دهند.

آیت الله علما تصریح کرد: انگلستان خبیث موقعیت مرزهای اکثر کشورها را در گذشته ترسیم کرد و آن را به گونه ای طراحی کرد که مدام بین این کشور های همسایه درگیری و خشونت حاکم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان کرد: خوی استکباری آنان ایجاب می کند که مدام کشورها را درگیر جنگ و نا امنی ببینند، تا به اهداف شوم خود آسان تر برسند.

آیت الله علما اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری، در دنیا شناخته می شود یک دلیل عمده آن همین امنیت پایدار حاکم بر کشور است.

وی در پایان گفت: در سایه امنیت است که اقتصاد، فرهنگ، سیاست و پیشرفت همه جانبه برای کشور به وجود می آید و این با تلاش های شبانه روزی شما حافظان و مدافعان امنیت به دست آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج