adexo3
۱۰۸۷۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فیلم های اکران دوم بهار می‌آیند

«معراجی‌ها» پس از فروش میلیاردی خود سینما‌ها را ترک کرد و «متروپل» ساخته مسعود کیمیایی از چهارشنبه این هفته جایگزین آن می‌شود این در حالی است که فیلمهای «طبقه حساس» و «چ» با سینما سرگروه اکران خود را ادامه خواهند داد.

خبرگزاری تسنیم: فیلم سینمایی «معراجی ها» در گروه سینمایی قدس از چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه جای خود را به فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی می دهد.

فیلم «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی در اکران نوروزی حضور داشت اما به علت کمک به گیشه سینما اکرانش از ۲ اسفند آغاز شد. معراجی ها در شهرستان ها بهتر از سینما‌های تهران فروش داشت و بر اساس آخرین آمار، این فیلم فروشی نزدیک به ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان نصیب خود کرده است.

بنا به تصمیم شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، کف فروش بالایی دارد و با توجه به زمان زیاد فیلم و تعداد سانس های کم، نمایش آن در هفته آینده ادامه دارد. با این وجود فیلم سینمایی «اشباح» ساخته داریوش مهرجویی از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به سرگروهی سینما آزادی اکران خود را شروع می‌کند.

«طبقه حساس» ممکن است آخرین فیلم اکران نوروزی باشد که از گردونه فروش خارج می شود و سینماهای به سرگروهی سینما استقلال را در ۷ خرداد ماه به «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» تحویل دهد.

با این تفاسیر اکران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» سومین فیلم بلند سینمایی روح الله حجازی با اکران مسابقات جام جهانی در سینماها همزمان می شود. فیلمی که در جشنواره سی و دوم فیلم فجر با استقبال منتقدان و رسانه ها روبرو شده بود در یکی از پرریسک ترین فصلهای اکران، نمایش داده می‌شود.

اکران «زندگی جای دیگری است» ساخته منوچهرهادی از ۲۷ فروردین در سینماهایی به سرگروهی استقلال شروع شده است و همچنان ادامه دارد و «۵ ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده از دیگر فیلمهای اکران دوم بهار است که از چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به جای فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی در گروه سینمایی آفریقا اکران شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج