۱۰۸۸۳۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

علم‌الهدی: جوانان ما نیمه خالی لیوان را می‌بینند

علم الهدی با اشاره به طرح آموزش خلبانان ایرانی در آمریکا گفت: طرح همافری در نیروی هوایی این بود که نیروهای جوان و نخبه را به مدت سه سال برای آموزش‌های خلبانی به آمریکا ببرند تا طرح بومی‌سازی آمریکایی هم صورت بگیرد و هدف اصلی‌شان این بود که این جوانان را با فرهنگ آمریکایی استحاله کنند و این‌ها نسبت به عقاید دینی و فرهنگی خودشان بی‌تفاوت شوند.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جوانان ما به خاطر شرایط سخت اقتصادی نیمه خالی لیوان را می‌بینند که باید با بیان موقعیت‌ها، اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی را تبیین و آنان را نسبت به حوادث انقلاب آگاه کرد.

وی روز شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش در مشهد افزود: فهمیدن گام دوم انقلاب، نیازمند بازخوانی گام اول انقلاب است زیرا به این واسطه متوجه می‌شویم از کجا به کجا رسیده‌ایم و از این جهت شما فرماندهان برای همراهی و آشنایی نسل جوان باید گام اول را بازخوانی کنید.

علم‌الهدی: جوانان ما نیمه خالی لیوان را می‌بینند

وی ادامه داد: جوانان ما در نسل سوم و چهارم انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده‌اند که شما فرماندهان با بیان این موقعیت‌ها می‌توانید این نسل را به درک درستی از انقلاب برسانید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ما درصدد این هستیم که انقلاب را رشد و توسعه دهیم و برای این که بتوانیم انقلاب را بالنده نگه داریم، باید ایام‌الله را یادآور شویم تا این نسل را در مسیر تداوم انقلاب رشد دهیم و ۱۹ بهمن از ایام‌الله است و طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی در این روز بود، نه تنها طلیعه پیروزی انقلاب بلکه شکست رژیم ستم‌شاهی نیز در این روز اتفاق افتاد.

علم الهدی بر اهمیت یادآوری ۱۹ بهمن ماه به نسل‌های آینده تأکید و اضافه کرد: این روز، روز بسیار پر اهمیتی برای انقلاب اسلامی ایران است زیرا بسیاری از فرماندهان ارتش و نیروی هوایی در این روز به امام و مردم پیوستند که این مدال بسیار ارزشمندی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران است، حماسه‌سازی‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی که امروز در تدوام انقلاب شکل گرفته از همان روز پیروزی انقلاب اسلامی سرچشمه می‌گیرد.

امام جمعه مشهد گفت: نیاز است پژوهشگرانی در خصوص همافری و طراحی این جریان، تحقیق و پژوهش کنند تا بدانند چه اتفاقاتی افتاده است و شهید بابایی و دوستانش چه طور در مقابل این بومی‌سازی آمریکایی ایستادگی و با معمار کبیر انقلاب بیعت کردند.

علم الهدی با اشاره به طرح آموزش خلبانان ایرانی در آمریکا افزود: طرح همافری در نیروی هوایی این بود که نیروهای جوان و نخبه را به مدت سه سال برای آموزش‌های خلبانی به آمریکا ببرند تا طرح بومی‌سازی آمریکایی هم صورت بگیرد و هدف اصلی‌شان این بود که این جوانان را با فرهنگ آمریکایی استحاله کنند و این‌ها نسبت به عقاید دینی و فرهنگی خودشان بی‌تفاوت شوند.

وی با یادآوری نقش کلیدی روز ۱۹ بهمن در پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: در ۱۹ بهمن ماه، همافرانی که خودِ آمریکایی‌ها و شاه تربیت کرده بودند تا مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند با امام بیعت کردند و در کنار مردم ایستادند و با این اتفاق، آمریکا شکستش را به چشم خود دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج