۱۱۳۲۳۳۷
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

وزیر راه: هیچ کامیون‌داری اعتصاب نکرده‌ است

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی درباره اعتصاب کامیون داران مرتبط با صنایع نفتی و پالایشگاهی تاکید کرد: هیچ کامیون‌دار و راننده کامیونی دست به اعتصاب نزده‌ است.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی درباره اعتصاب کامیون داران مرتبط با صنایع نفتی و پالایشگاهی تاکید کرد: هیچ کامیون‌دار و راننده کامیونی دست به اعتصاب نزده‌ است.

محمد اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روز را به جامعه ١٣٠ هزار نفری دریانوردان که در نقاط مختلف جهان در حال تردد هستند، تبریک می‌گویم اظهار داشت: دریانوردان نماد اقتدار کشور هستند و در سال‌های ٩٨ و ٩٩ در شرایط کرونا و تحریم‌ها ی ظالمانه اقدامات بسیار مهمی را انجام دادند.

وزیر راه: هیچ کامیون‌داری اعتصاب نکرده‌ است

وی ادامه داد : این افتخار است که امروز دریانوردان کشورمان ایرانی هستند و با شدیدترین تحریم‌ها مقابله می‌کنند.

اسلامی با اشاره به رشد تخلیه و بارگیری در بنادر در دو سال متوالی گفت: علی رغم شرایط تحریم و کرونا جابه‌جایی بار در بنادر در سال گذشته نسبت به سال ٩٨ با رشد همراه بود و همچنین سه ماه امسال تخلیه و بارگیری نسبت به مدت مشابه در سال ٩٩ رشد ٧ درصدی را نشان می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی درباره توسعه بندر جاسک اظهار داشت: توسعه بندر جاسک در کوه مبارک در دست مطالعه و طراحی در داخل کشور است و پس از آن فراخوان‌های لازم داده می‌شود و در حال حاضر با هیچ کشوری مذاکراتی انجام نشده ‌است.

اسلامی با اشاره به طرح تامین مسکن دریانوردان فاقد مسکن گفت: موضوع مسکن دریانوردان را پیگیری می‌کنیم و دریانوردان فاقد مسکن از طریق انجمن و تشکل ها شناسایی شوند، فهرست تقاضای موجود در هر استانی به معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی ارائه شود تا این افراد در ثبت نام طرح مسکن ملی قرار بگیرند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره ثبت نام مردم در سامانه اسکان و املاک گفت: رسانه‌ها باید کمک کنند تا مردم از ضرورت ثبت نام در این سامانه اطلاع یایند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودتان در سامانه ثبت نام کرده‌اید، اظهارداشت: هنوز وقت نکرده ‌ام در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کنم.

اسلامی همچنین درباره افزایش وام ودیعه مسکن گفت: وام ودیعه در تهران و کلان شهرها از ۵٠ میلیون تومان به ٧٠ میلیون تومان افزایش یافته است و ضوابط و شرایط آن همان مصوبات سال گذشته است و تغییری در این حوزه نداشتیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اعتصاب کامیون داران مرتبط با صنایع نفتی و پالایشگاهی تاکید کرد: هیچ کامیون‌دار و راننده کامیونی دست به اعتصاب نزده‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوبت اونها هم میرسه

    • بدون نام

      آره جان خودت واسه همین آرد به نانوایی ها نمیرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج