۱۱۷۸۶۶۴
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

این‌همه بودجه صرفا برای رتبه بندی معلمان

رحمانی: در سال جاری ۲۵ هزار میلیاردتومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز قطعا منابع لازم برای اجرای دقیق این قانون را پیش بینی خواهیم کرد. رئیس جمهور نیز در ارائه لایحه بودجه بر این موضوع تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: رجب رحمانی ، با اشاره به تلاش مجلس برای تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان، بیان کرد: رتبه بندی معلمان از تمام جهات بررسی شده است و مجلس یازدهم نیز نظر مثبت و مساعدی نسبت به آن دارد و تلاش کردیم تا لایحه ای در این زمینه در مجلس تصویب شود که هم مشکلات مالی و معیشتی فرهنگیان را تا حدی مرتفع کند و هم از سوی دیگر منابع مالی آن پایدار باشد.خبر

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما تلاش کردیم تا این مصوبه همچون قانون بازنشستگی و قانون مدیریت خدمات کشوری مستحکم بوده و منابع مالی آن نیز پایدار باشد، اظهار کرد: آنچه که در مجلس تصویب شد یک لایحه مناسب در جهت ارتقای منزلت و معیشت معلمان بوده که ان شاءالله بعد از تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل خواهد شد. شاید این لایحه نتواند صددرصد خواسته های فرهنگیان زحمت کش را برآورده کند اما بخش عمده ای از مطالبات این قشر برآورده خواهد شد.

رحمانی در پایان تاکید کرد: ما انتظار داریم خروجی رتبه بندی معلمان تربیت دانش آموزانی متدین، باسواد و پرتوان بوده تا بتوانند در عرصه های مختلف توسعه کشور نقش آفرین باشند. در سال جاری ۲۵ هزار میلیاردتومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است و در بودجه سال ۱۴۰۱ نیز قطعا منابع لازم برای اجرای دقیق این قانون را پیش بینی خواهیم کرد. رئیس جمهور نیز در ارائه لایحه بودجه بر این موضوع تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همه وقت نمیخواد

    • موسوی

      حالا که حقوق معلمان اضافه شده ،لاااقل ،دانش آموزان پنج شنبه ها هم به مدرسه برن وزوج وفردی هم بردارند ومعلمان ازهشت صبح تاساعت یک مدرسه باشند .

      پاسخ ها

      • محمد

        چه حقوقی اضافه کردند ؟؟
        رتبه بندی واقعی را ماست مالی کردند و حق واقعی معلمان را پرداخت نکردند

    • بهرام

      معلمی که با توجه به ۲۴ ساعت اموزش در هفته کلا ۱۰۰ روز در سال میرن سر کار چرا باید حقوقشون با طرح رتبه بندی دو برابر کارمندی باشه که ۳۰۰ روز میرن سر کار

    • بدون نام

      کارگران بدبخت نطلوم چرانمیزارین تجمع کنن مثل معلمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج