۱۱۹۵۹۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امام‌جمعه یزد: لازم است سختی‌ها را تحمل کنیم

به رییس‌جمهوری پیشنهاد دادم که وزارت جهاد کشاورزی، هر استان را مکلف به خودکفایی در زمینه تولید خوراک دام استان خود کند و در این شرایط لازم نیست همواره نگران مسئله تامین خوراک دام باشید.

ایرنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: رونق تولید در شرایط حال اساسی‌ترین نیاز کشور در مقابل جنگ اقتصادی دشمنان و زمینه‌ساز مناسب و اصلی برای خنثی‌سازی تحریم‌هاست.

آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر دوشنبه در نشستی با جمعی از دامداران صنعتی و کشاورزان با اشاره به اینکه مسئولان برای رفع موانع کسب و کار در حال برنامه‌ریزی هستند افزود: امیدواریم مسئولان هرچه سریع‌تر با خنثی‌سازی تحریم‌ها و رفع مشکلات، زمینه رونق تولید و شکوفایی اقتصادی را فراهم کنند.

امام‌جمعه یزد: لازم است سختی‌ها را تحمل کنیم

وی با اشاره به لزوم تحمل سختی‌ها در شرایط دشوار اقتصادی ادامه داد: با استقامت و همکاری همگان در مسیر تولید، به زودی به شرایط مطلوب اقتصادی می‌رسیم؛ البته عده‌ای سودجو و زیاده‌خواه هستند و با کارشکنی مشکلاتی ایجاد می‌کنند که باید برای رفع آنها، برنامه‌ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه ظرفیت تولید خوراک دام در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: حتی دامداران می‌توانند در کنار فعالیت خود به کشت خوراک دام بپردازند که البته دولت در این زمینه باید همراهی کند و تلاش برای خودکفایی کشور موضوع مهمی است.

ناصری با اشاره به مشکلاتی که دامداران با آن مواجه هستند یادآور شد: این مشکلات با توکل به خدا و صبر و استقامت برطرف می‌شود ولی وظیفه همه مسئولان کشور این است بیش از قبل با جدیت، زمینه را برای رشد و پیشرفت کار جامه هدف، فراهم کنند.

وی درباره مشکل خوراک دام گفت: در این زمینه به رییس‌جمهوری پیشنهاد دادم که وزارت جهاد کشاورزی، هر استان را مکلف به خودکفایی در زمینه تولید خوراک دام استان خود کند و در این شرایط لازم نیست همواره نگران مسئله تامین خوراک دام باشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد و امام‌جمعه یزد همچنین از فعالان حوزه تولید به عنوان جهادگران بخش اقتصادی یاد کرد و افزود: تحمل رنج در مسیر تولید بی‌شک اجر خود را دارد و هر فردی که در راه خدا جهاد می‌کند، خدا راه را به او نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج