۱۲۱۱۳۱۳
۱۳۳۰
۱۳۳۰
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین قالیشویی آنلاین را بشناسید

امروزه شمار قالیشویی ها زیاد شده است. ولی عالی ترین قالیشویی آن است که خود را با علم روز و پیشرفت فناوری هماهنگ کند. به این صورت دامنه خدمات خود را افزایش دهد.

بهترین قالیشویی آنلاین را بشناسید

قالیشویی آنلاین با عرضه خدمات آنلاین به کاربران خود همزمان سطح کیفی، راحتی و سرعت را به مشتری های خود ارائه می دهد. در قدیم عرضه خدمات بدین صورت، امری غیر مرسوم در همه زمینه ها بود. ولی حال حاضر با پروسه آنلاین شدن تمامی خدمات نظیر قالیشویی جایگاه قابل اعتمادی در بین مردم یافته است. امروزه شمار قالیشویی ها زیاد شده است. ولی عالی ترین قالیشویی آن است که خود را با علم روز و پیشرفت فناوری هماهنگ کند. به این صورت  دامنه خدمات خود را افزایش دهد.

بهترین قالیشویی آنلاین را بشناسید

در قدیم به دلیل عدم امکانات لازم و سرویس قالیشویی آنلاین، شستشوی فرش به روش سنتی صورت می گرفت. ولی توسعه زندگی نوین شهری، مدل زندگی مدرن را می طلبد. خدمات فرش شویی نوین با دستگاه های به روز و مدرن، در خلال شستشوی فرش مناسب و با سطح کیفی عالی ، خدمات آنلاین را به کاربران خود می دهد.

سفارش آنلاین: jaamcarpet.com

مزایای خدمات قالیشویی آنلاین

خدمات قالیشویی آنلاین دارای مزایای متنوعی است که عبارتند از:

صرفه جویی در زمان و انرژی

خدمات قالیشویی آنلاین هیچ فرقی با فرش شویی های عادی ندارد. به این مفهوم که فرقی نمی کند شما به شیوه آنلاین یا به شیوه عادی و مرسوم با تماس تلفنی نوبت رزرو کنید. در هر صورت خدمات و سرویس های قالیشویی یکی می باشند و در اسرع وقت می توانید نوبت رزرو کنید. در این صورت عمده ترین فایده خدمات فرش شویی آنلاین صرفه جویی در زمان و انرژی می باشد.

عدم وجود محدودیت جغرافیایی

از دیگر مزایایی که قالیشویی آنلاین دارد این است که جهت سفارش گذاری هیچ گونه محدودیت جغرافیایی ندارد. بدین مفهوم که چنانچه شما ساکن شهر کرج می باشید اصلا احتیاجی نیست به دنبال قالیشویی محله خودتان بروید. بلکه می توانید از خدمات مراکز معتبر اینترنتی که در تهران مشغول به کار هستند بهره ببرید. در حقیقت شما حق انتخاب های زیادی دارید.

بکارگیری دستگاه ها و فناوری روز قالیشویی

بهتر است بدانید قالیشویی در حقیقت یک شغل سنتی است. اصولی که فرش شویی ها جهت شستن فرش بکار می برند مشابه است. ولی مسئله ای که هست زمانی یک فرش شویی آغاز به عرضه خدمات آنلاین می کند مسلما هم اعتبار زیادی دارد هم از فناوری روز دنیا برخوردار است.

پیگیری سریع‌تر

شعب مختلفی در سایت‌های قالیشویی آنلاین در حال فعالیت هستند که این مهم‌ترین ویژگی قالیشویی آنلاین است.با بالاتر رفتن تعداد قالیشویی مشتریان زیادی می‌توانند در کمترین زمان سفارشات خود را به نزدیک‌ترین قالیشویی تحویل دهند.در این شرایط مراحل شست و شو سریع‌تر انجام شده و در وقت شما صرفه جویی می‌شود.

سطح کیفی قالیشویی های آنلاین

هر کدام از قالیشویی های آنلاین مانند دیگر قالیشویی ها با سطح کیفی متنوعی فعالیت می کنند. مزایای انتخاب قالیشویی آنلاین در قیاس با دیگر قالیشویی ها در این نکته می باشد که همواره این قالیشویی عکس ها یا ویدیوهای از  موسسه خود در صفحه مجازی خود قرار می دهد. بدین صورت کاربر می تواند کارایی و سیستم های قالیشویی را ببینند و با اعتماد بیشتر قالی های خود را جهت شستن به این قالیشویی ها بفرستند. اگرچه امروزه سودجویانی هم در این حیطه هستند که عکس ها و فیلم های دیگر قالیشویی ها را در صفحه خود قرار می دهند. ولی بهتر است بدانید یک فرش شویی خوب مورد قبول کارخانه قالیشویی به هیچ وجه این کار را نمی کند چرا که مسلما خود شامل مناسب ترین تجهیزات و کارکنان می باشد.

بهترین قالیشویی آنلاین را بشناسید

ثبت سفارش قالیشویی آنلاین

  1. ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید و وارد بخش سفارش آنلاین شوید
  2. بعد از گذشت حدود ۱۰ دقیقه از واحد IT   اطلاعات سفارش شما چک می شود
  3. بعد از ثبت سفارش، نزدیک‌ترین شعبه برای دریافت سفارشات شما از راه می‌رسد
  4. بعد از گذشت دو روز کاری فرش‌ها تمیز و پاکیزه به محل سکونت شما ارسال می‌گردد

انواع خدمات قالیشویی آنلاین

برخی از خدمات قالیشویی آنلاین که مورد استفاده بسیاری از مشتریان قرار می‌گیرند عبارتند از:

  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف و تابلو فرش ها
  • رفوی و خدمات فرش مانند ریشه و شیرازه
  • پرداخت فرش و تابلو فرش
  • بیدزدایی و خدمات ضدعفونی کردن فرش
  • نانوشویی

بهترین قالیشویی آنلاین را بشناسید

سخن آخر

قالیشویی آنلاین هیچ تفاوتی با سایر قالیشویی های معمولی ندارد. بدین مفهوم که روش شستشو و بکارگیری مواد شوینده در هر دو یکی بوده است. تنها تفاوت آنها این است که در قالیشویی های معمولی با تماس تلفنی ولی در دیگری به صورت اینترنتی تقاضای خود را ثبت می نمایید. خدمات این نوع قالیشویی دارای مزایای بسیاری است  که می توان به صرفه جویی در زمان و انرژی، عدم محدودیت جغرافیایی و... اشاره کرد.

کارخانه قالیشویی جام

قالیشویی جام در شمال تهران با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت قالیشویی مدرن، با جدیدترین دستگاهها و متریال روز دنیا در ارائه خدمات قالیشویى، موکت شویى و مبلشویى با بهترین سرویس و خدمات در محل

شماره های تماس:

۰۲۱-۴۴۳۳۷۰۱۱

۰۲۱-۴۴۳۳۳۳۶۹

۰۲۱-۴۴۰۴۳۱۱۰

۰۲۱-۲۲۰۶۹۳۷۷

۰۲۱-۸۸۶۱۴۶۰۴

۰۲۱-۴۴۸۲۶۸۸۲

۰۲۱-۶۶۵۵۴۲۰۵

۰۲۱-۴۴۷۱۷۸۱۰

۰۲۱-۴۴۹۵۲۰۳۷

۰۲۱-۴۴۴۲۳۶۶۴

سفارش آنلاین: jaamcarpet.com

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج