۱۲۱۳۴۱۴
۶۵۹
۶۵۹
پ

بازدید کیم جونگ اون از داروخانه‌ها

رهبر کره شمالی از مقامات بهداشتی این کشور به دلیل رویکردشان در قبال اپیدمی کووید-۱۹ انتقاد کرد و از ارتش خواست برای حل مشکلات مربوط به ذخایر دارویی پیونگ یانگ مداخله کند.

فرارو: هم زمان با شیوع ویروس کرونا در کره شمالی، رسانه‌های دولتی این کشور اعلام کردند که کیم جونگ اون به ارتش کره شمالی دستور داده تا مسئولیت توزیع دارو‌های کووید-۱۹ در پیونگ‌یانگ را برعهده بگیرد.

بازدید کیم جونگ اون از داروخانه‌ها

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز شنبه ضمن تاکید بر اینکه شیوع کووید-۱۹ کره شمالی را در آشفتگی بزرگی قرار داده است، خواستار یک جنگ تمام عیار برای غلبه بر این پاندمی شد.

به گفته کارشناسان، با توجه به محدود بودن توانایی‌های کره شمالی در انجام آزمایش‌های کووید ۱۹، اقلام دارویی و نبود برنامه واکسیناسیون احتمالا تعداد کشته شدگان اعلام شده تنها بخش کوچکی از تعداد کل مبتلایان است که می‌تواند منجر به هزاران کشته در این کشور شود.

رهبر این کشور قبل از بازدید از داروخانه‌های شهر، روز یکشنبه در جلسه‌ای در این راستا اعلام کرد که اقلام دارویی در زمان و شرایط مناسب به دست مردم نمی‌رسد. در نتیجه او (کیم جونگ اون) فورا به ارتش کره شمالی دستور داد تا نیرو‌های قدرتمند خود را جهت توزیع دارو‌های کووید-۱۹ در پیونگ‌یانگ مستقر کند.

وی افزود: اگرچه مقامات دستورات لازم را جهت توزیع دارو‌ها صادر کرده‌اند، اما داروخانه‌ها به اندازه کافی مجهز نیستند تا فعالیت خودشان را به راحتی انجام دهند.

کیم از رویه بی‌مسئولیتی برخی از سازمان‌های اجرایی و بخش بهداشت عمومی انتقاد کرد و از اینکه برخی از شهروندان به دلیل عدم آگاهی نسبت به سویه امیکرون دارو‌هایی را مصرف کرده که موجب مرگ آن‌ها شده، ابراز تاسف کرد.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از یک مقام سئول گزارش داد که کره جنوبی طی هفته آینده قصد برگزاری جلساتی را با کره شمالی دارد تا درخصوص کنترل شیوع کووید-۱۹ و ارائه کمک به این کشور همسایه گفتگو کند.

بازدید کیم جونگ اون از داروخانه‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج