۱۲۲۷۴۳۸
۷۶۸
۷۶۸
پ

پرچمدار شیائومی با یک دوربین خارق‌العاده می‌آید

درست مثل موتورولا، کمپانی شیائومی هم به زودی یک گوشی پرچمدار با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌کند. اطلاعات جالبی از این گوشی در دست ما است.

گجت نیوز: درست مثل موتورولا، کمپانی شیائومی هم به زودی یک گوشی پرچمدار با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌کند. اطلاعات جالبی از این گوشی در دست ما است.

ماه‌هاست که شایعاتی در مورد عرضه گوشی موتورولا اج ۳۰ اولترا یا همان «موتورولا فرونتیر» به گوش می‌رسد. این دیوایس که پرچمدار توانمندی از سوی موتورولا است، به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام و یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. از آنجا که شیائومی گوشی‌‌های سری شیائومی ۱۲ اس را عرضه کرد،‌ بنابراین لقب نخستین گوشی جهان به موتورولا تعلق نگرفت.

بنابراین اکنون این کمپانی تلاش می‌کند حداقل لقب نخستین گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را به نام خودش بزند، اما در این راه تنها نیست و گفته می‌شود شیائومی هم به دنبال عرضه یک پرچمدار با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است. شایعاتی در خصوص این دیوایس از سال گذشته شنیده می‌شد و حالا به نظر می‌رسد که این شایعه به زودی، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

پرچمدار شیائومی با یک دوربین خارق‌العاده می‌آید

موتورولا و شیائومی از زمان عرضه پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام جنگ تنگاتنگی با یکدیگر داشتند که موتورولا پیروز آن رقابت شد. اما اکنون گوشی‌های شیائومی ۱۲ اس با چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ زودتر از پرچمدار موتورولا عرضه شده‌اند. حتی چند دستگاه دیگر هم با این پردازنده عرضه شده‌اند؛ بنابراین حتی جایگاه دوم و سوم را هم نباید به نام موتورولا بزنیم.

یک افشاگر مطرح به نام Digital Chat Station مدعی شده شیائومی که حالا افتخار عرضه نخستین گوشی با تراشه پرچمدار کوالکام را به دست آورده، در حال کار روی یک گوشی پرچمدار با دوربین جذاب 200MP است. بنابراین اگر تصور می‌کنید که کار این کمپانی چینی با عرضه گوشی‌های پرچمدار سری Xiaomi 12S در سال ۲۰۲۲ تمام شده، سخت در اشتباه هستید.

شیائومی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را روی یک گوشی ردمی ارائه می‌کند

با توجه به گمانه‌زنی‌ها، شیائومی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را به احتمال زیاد روی گوشی ردمی کی ۵۰ اس پرو به کار خواهد برد. حتی شاید این دوربین روی گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو هم قرار بگیرد. این سنسور یا ISOCELL HP1 یا ISOCELL HP3 سامسونگ خواهد بود. هر دو این سنسورها ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند. با این حال تفاوت بزرگ آن‌ها، فرمت اپتیکال و اندازه پیکسل است. HP1 یک سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی با اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتری است، در حالی که HP3 یک سنسور ۱/۱.۴ اینچی با اندازه پیکسل‌های ۰.۵۶ میکرومتری است.

موتورولا برای گوشی خودش سنسور بزرگ‌تر HP1 با فناوری پیکسل باینینگ ۴ به ۱ را انتخاب کرده که می‌تواند عکس‌های پیش‌فرض ۵۰ مگاپیکسلی بگیرد. در آن سو شیائومی هم احتمالاً از سنسور HP1 استفاده کند. علاوه بر این با توجه به همکاری تازه‌ای که بین شیائومی و لایکا شکل گرفته، احتمالاً کمپانی لایکا نیز در این دوربین همراه شیائومی است و نرم افزار دوربین آن را برایش توسعه می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج