۱۲۲۷۷۲۲
۱ نظر
۲۶۱۹
۱ نظر
۲۶۱۹
پ

این خودروها را از امروز به قیمت کارخانه بخرید

ایران خودرویی ها از محصولات عرضه شده در دومین دور سامانه فروش رونمایی کردند.

اقتصادنیوز: ایران خودرویی ها از محصولات عرضه شده در دومین دور سامانه فروش رونمایی کردند.

ایران خودرو هشت محصول خود را برای عرضه در دومین مرحله از فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به خط کرد. آبی های جاده مخصوص قرار است این محصولات را در قبال طرح پیش فروش عرضه کنند. متقاضیان عرضه شده این خودروساز از ۲۵ تیرماه امسال به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به ثبت نام برای محصولات حاضر در این طرح فروش اقدام کنند.

این خودروها را از امروز به قیمت کارخانه بخرید

آن طور که در اطلاعیه این خودروساز آمده قرار است پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه ای، پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف قرمز، پژو پارس سفارشی (ELX) با موتور XU۷P، پژو پارس سفارشی با موتور XU۷P، سمند سورن پلاس، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته دستی و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را در دسترس متقاضیان قرار خواهند گرفت.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص همین محصولات را در طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز در نظر گرفته است.

همان طور که اشاره شد این خودروها برای طرح پیش فروش در نظر گرفته شدند بنابراین متقاضیان چنانچه امکان در اختیار گرفتن این خودروها را داشته باشند باید در زمان ثبت نام نهایی تنها نیمی از قیمت خودرو را پرداخت کنند و الباقی آن را به قیمت روز در زمان تحویل به حساب ایران خودرو واریز کنند.

این خودروها را از امروز به قیمت کارخانه بخرید

بررسی لیست قیمت این خودروها نشان می دهد پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای با پیش پرداختی حدود ۷۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به عنوان ارزان ترین محصول در این طرح فروش حضور دارد و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداخت حول و حوش ۱۶۰ میلیون تومانی عنوان گران ترین خودروی حاضر در این طرح فروش را یدک می کشد.

همچنین متقاضیان می توانند پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای را با پیش پرداخت حدود ۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف قرمز را با ودیعه ای حول و حوش ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس سفارشی (ELX) با موتور XU۷P را با پیش پرداخت حول و حوش ۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو پارس سفارشی با موتور XU۷P با ودیعه اعلامی حدود ۷۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، سمند سورن پلاس با پیش پرداخت حول و حوش ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته دستی نیز با پیش پرداخت حدود ۱۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در دسترس متقاضیان قرار دارند.

ایران خودرویی ها در اطلاعیه خود اعلام کرده اند که موعد تحویل خودروهای عرضه شده بهمن و اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دروغ شاخ ودم نداره ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج