۱۲۳۳۶۵۵
۲۵۸۹
۲۵۸۹
پ

ادعای اسرائیل علیه تهران وسط جنگ با فلسطین

گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.

ایرنا: وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس که همواره در حال رجزخوانی است، این بار برای سرپوش گذاشتن بر شکست مفتضحانه این رژیم در برابر توان موشکی گروه‌های مقاومت و شکست در جنگ سه روزه غزه مدعی شد: آماده انجام حملات پیشگیرانه از تهران تا خان یونس هستیم!

به نقل از فلسطین الیوم، «بنی گانتس» در پایان نشست امنیتی خود با رئیس ستاد ارتش و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی برای بررسی نتایج سه روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، ضمن تاکید بر ادامه وضعیت آماده باش همگانی، دستور تشکیل تیمی برای تقویت امنیت مناطق واقع در شرق حصار جداکننده مرزهای نوار غزه را صادر کرد.

براساس این گزارش، گانتس طی سخنانی پس از این نشست گفت: «دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاوردهای عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.»

وی ادامه داد: همچنین تصمیم گرفتیم کارگروهی با هدف افزایش امنیت شهرک‌های شرق حصار جداکننده نوار غزه و ارائه راهکارهای عملی ضمن ادامه تلاش برای افزایش حفاظت از ساکنان مرزهای شمالی تشکیل شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گانتس ضمن دستور حفظ وضعیت آماده باش در تیپ‌های ارتش در تمام مناطق درگیری، همچنین دستور تشکیل تیمی برای تسریع در افزایش حفاظت از ساکنان مناطق مجاور نوار غزه را صادر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه در حملات هوایی و توپخانه‌ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۴۴ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله ده‌ها کودک را زخمی کرد، اما با قبول آتش بس شکست در این حمله را عملا پذیرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج