جاباما
۱۲۳۴۶۷۳
۳۶۶۴
۳۶۶۴
پ

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

سن و سال مثل وزن، همیشه مورد توجه صحبت است. زمانی نیست که شما بعد از مدت کوتاهی وارد جمعی شوید و این جمله‌ها را نشنوید: چقدر لاغر شدی! چرا این قدر چاق شدی؟ هنوز مثل ده سال پیش هستی؟ دیدی چقدر پیر شده؟

چی بپوشم - مصی روشن: سن و سال مثل وزن، همیشه مورد توجه صحبت است. زمانی نیست که شما بعد از مدت کوتاهی وارد جمعی شوید و این جمله‌ها را نشنوید: چقدر لاغر شدی! چرا این قدر چاق شدی؟ هنوز مثل ده سال پیش هستی؟ دیدی چقدر پیر شده؟

این کنکاش‌ها و نقد و تحلیل‌ها درباره افراد مشهور به اندازه تک تک کسانی است که آن‌ها را می‌شناسند و از آشناترین افراد هم به این نکته‌ها توجه بیشتری دارند. می‌خواهیم در این مطلب به بازیگران مرد ایرانی نگاهی بیاندازیم که در بیشتر مواقع با این تعریف‌ها روبرو می‌شوند: تکان نخوره! ای بابا پیر شدنی هم نیست. مثل همیشه مانده و…

شهاب حسینی: پیرنشدنی جذاب

شهاب حسینی زمانی که اولین تصویرها از او منتشر شد و مردم را با چهره و بیان خاص خودش آشنا کرد؛ تنها ۲۵سال داشت. او مجری برنامه اکسیژن بود که در سال ۱۳۷۷ پخش می‌شد و یک جنگ تلویزیونی با قسمت‌های مختلف و متنوع بود.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

محتوای خوب برنامه، در زمانی که تلویزیون یکه تاز میدان رسانه‌های قابل در دسترس بود؛ باعث شد خیلی‌ها پای این جعبه جادویی بنشیند. اما در آن میان کسی که پله‌های شهرت را ده تا یکی پیمود و از اجرا به روی فرش قرمز جشنواره‌های جهانی رفت، شهاب بود.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

او الان ۴۸ساله است و زمانی که به عکس‌های او نگاه می‌کنیم؛ جز خوش تیپی بیشتر چیزی نمی‌بینیم. درباره عمل‌های جراحی و زیبایی شهاب بسیار کم دیده شده در سایت‌ها و مجله‌ها بخوانیم البته گفته می‌شود او جراحی بینی و کاشت مویی ظریف داشته است. ما که این‌ها را نمی‌بینیم، شما چطور؟

محمدرضا فروتن: بنجامین باتن

مردِ دیوانه و عاشق فیلم قرمز در کنار یکی از ستاره ترین‌های سینما که قرار گرفت، قابی را در ذهن ما ساخت که هیچ وقت تغییر زیادی نکرد.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

محمدرضا فروتن همان ماند که بود و هدیه برعکس؛ گرد سال‌ها بر چهره ساده و دوست داشتنی‌اش نشست.فروتن زمانی که وارد سینما شد، تنها ۲۶ سال داشت و امروز ۵۳ساله است در حالیکه باور چنین سن و سالی برای او سخت است.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

هیچ وقت خبری از کاشت مو و پوست و عمل بینی درباره او شنیده نشد. تنها چیزی که درباره تغییر او گفتند، تغییر جنسیت‌اش بود که خیلی زود هم رد شد.

بهرام رادان: روزگار خوشِ علی سنتوری

نمی‌شود از جوان ماندن و خوش تیپی و تغییرات مثبت در میان بازیگران حرف زد؛ اما نام رادان را فراموش کرد. او که از بازیگران مرد چشم رنگی سینماست اگر موهای را دوباره فرق از وسط باز کند و کت چرم و شلوار کتان بپوشید، می‌شود بازیگر دهه ۷۰، در فیلم‌های شمعی در باد، گاوخونی، سربازهای جمعه و…

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

رادان در این سال‌ها حتی می‌شود گفت، جا هم نیافتاده و همان مانده که بود.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

محمدرضا گلزار: ورزشکاری همیشه جوان

محمدرضا گلزار که یکی از بالاترین دستمزدها را در سینما و فیلم‌های اکثرا زرد داشته و دارد؛ مانند سلام بمبئی، آینه بغل، رحمان، ما همه باهم هستیم و… همیشه به دلیل چهره‌اش مورد توجه بوده است. البته این بازیگر پر طرفدار و به عبارتی «بیبی فیس» در فیلم‌های بوتیک و شام آخر هم به دلیل قرار گرفتن نقش‌هایی بسیار خاص، میان طرفداران جدی سینما هم شناخته شد.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

گلزار در این سال‌ها تغییرات چندانی نکرده است. او که در سن ۲۳ سالگی وارد سینما شد و امروز ۴۵ساله است؛ همچنان جوانی و شادابی خود را حفظ کرده است.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

البته نباید از یاد برد که او این جنبه از ویژگی‌های گلزار به ورزشکار بودن او هم بر می‌گردد. چرا که والیبال را خیلی حرفه‌ای دنبال کرده؛ در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو و… حضور داشته و حتی عنوان مربی بدنساز را هم داشته است. به این‌ها پرداختن حرفه‌ای به اسکی و داشتن کارت مربیگری را هم اضافه کنید.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

خلاصه این بازیگر، ورزشکار و کسی که روزی از گروه پر طرفدار آریان بود و ارگ و پرکاشن می‌زد؛ سن بیرونی و جوانی ماندگارش را به ورزش مدیون است.

شفیعی جم: همیشه ۲۰ساله

حالا می‌رسیم به رضا شفیعی جم که این روزها با مجموعه جوکر دوباره همه را شیفته خودش کرده است. بازیگری که در ۱۸ سالگی وارد سینما شد و البته اوج به شهرت رسیدن‌اش زمانی بود که در مجموعه ساعت خوش کنار رضا عطاران، حمید لولایی، سعید آقاخانی، نادر سلیمانی، رادش و… قرار گرفت و در اصل همه باهم در کل ایران شناخته شدند.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

رضا شفیعی جم همچنان همان صورت و چهره را دارد و هر بار که در قاب تصویر می‌آید؛ با بازی‌هایی که در چهره‌اش دارد همه را شگفت زده می‌کند.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

روحیه آرام، رسیدن به نقاشی و دور بودن از دود و دم‌های معروف این بازیگر دوست داشتنی را همان طور سالم و سرحال و بیست‌ساله نگه داشته است.

حامد بهداد: اخمالوی ماندگار

او یکی از خوش تیپ‌ها سینما است که به این شعار که در هر فیلمی بازی نمی‌کند تا الان وفادار مانده و درخشش خود را حفظ کرده است.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

زمانی که وارد سینما شد ۲۷ سال داشت. بازیگری خوانده بود و سال‌های زیادی هم بوکس را حرفه‌ای دنبال کرده بود.او هم در این سال‌ها تغییر چهره چندانی نداشته و جز بهتر شدن راهی را نرفته است.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

هر چند ادعا شده که او مو کاشته اما نه خودش از این موضوع حرفی زده و نه عکس‌ها چیزی در این مورد نشان می‌دهند.

پژمان بازغی: رو به رشد

نمی‌دانم سن و سال شما به سریال دیدنی آژانس دوستی می‌رسد و یا نه. پژمان و سحر جعفری جوزانی در این مجموعه نقش زوجی عاشق را پیدا می‌کردند. پژمان در آن سال ۲۵ساله بود و سحر ۱۸ساله و هر دوی آن‌ها را می‌شود جزو کسانی مثال زد که همان مانده‌اند که بوده اند!

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

پژمان ۴۸ساله امروز نه تنها جوانی و شادابی‌اش را حفظ کرده که جوان‌تر و شاداب‌تر هم شده.

بنجامین باتن‌های ایرانی را بشناسید!

او هم اهل ورزش و بدنسازی است اما یکبار هم در حین برگزار یکی از بازی‌های جام ستاره‌ها در حالی که به عنوان بازیکن تیم ستاره‌های هنر مشغول بازی بود دچار ناراحتی قلبی شد و چند ساعتی هم در بخش مراقبت‌های ویژه ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج