۱۲۳۶۴۸۰
۳۴۷۸
۳۴۷۸
پ

رپورتاژ آگهی

خانه‌های خود را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا نظافت کنید

فعالان عرصه تکنولوژی همواره به فکر زنان خانه‌دار نیز بوده‌اند و هر بار با ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها، در نظافت آسان‌تر خانه‌ها به کمک آن‌ها آمده‌اند. اگر دوست دارید بدانید جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه چیست، این مطلب را تا انتها بخوانید.

خانه‌های خود را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا نظافت کنید

کار‌های خانه از جمله نظافت، جز کار‌هایی است که هیچ‌وقت تمامی ندارد. باور کنید اگر قرار بود به ازای کار‌های خانه به خانم‌ها دستمزد و حقوق داده شود، بسیاری از خانم‌های خانه‌دار جز میلیاردر‌های بزرگ بودند. البته این یک شوخی بود، ولی بدون شک ارزش معنوی و حتی مادی کار‌های خانم‌های خانه‌دار بسیار بالا است. علیرغم آنکه در حال حاضر شرایط کار و نظافت خانه‌ها به لطف لوازمی، چون جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع لوازم برقی آسان‌تر از گذشته شده است، ولی نظافت خانه همچنان کاری سخت و زمانبر است. این سختی برای خانم‌های شاغل و یا خانم‌هایی که فرزندان زیاد دارند، چند برابر از سخت‌تر از زنان دیگر است. با این حال، فعالان عرصه تکنولوژی همواره به فکر زنان خانه‌دار نیز بوده‌اند و هر بار با ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها، در نظافت آسان‌تر خانه‌ها به کمک آن‌ها آمده‌اند. اگر دوست دارید بدانید جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه چیست، این مطلب را تا انتها بخوانید.

Wellbots Hobot ۲۹۸ رباتی برای براق کردن پنجره‌ها

پنجره‌ها، یکی از بخش‌های مهم نظافت خانه‌ها است که دائما در معرض آلودگی گرد و خاک و یا برف و باران قرار دارد. از این رو ممکن است گاهی به فاصله چند روز یا حتی در مواقعی به فاصله چند ساعت، پنجره‌ها کثیف شوند. تمیز کردن و برق انداختن شیشه‌ها یک طرف، سختی و خطرات کار مانند احتمال سقوط کردن در هنگام پاک کردن شیشه‌ها طرف دیگر این سختی‌ها است. اما Wellbots Hobot ۲۹۸، تمام این سختی‌ها را حل کرده است. Wellbots Hobot ۲۹۸ رباتی است که پنجره‌های شما را به آسانی تمیز می‌کند و آن‌ها را برق می‌اندازد. کار کردن با این ربات اصلا سخت نیست. ربات بعد از روشن شدن، به قسمت شیشه‌ها می‌چسبد و شروع به تمیز کردن پنجره‌ها می‌کند.

جاروی هوشمندانه با Shark Robot Vacuum

جاروبرقی Shark Robot Vacuum یک ربات هوشمندانه است که فرش و کف خانه‌ها را به راحتی تمیز می‌کند. این ربات، بعد از روشن شدن، به صورت سنسور و هوشمندانه، شروع به جمع کردن زباله‌های کف خانه می‌کند؛ بنابراین نیازی نیست که این ربات را مانند جاروبرقی‌های معمول و متداول، در دست بگیرید و با خم و راست شدن به جارو کردن بپردازید. این ربات در ایران نیز در انواع مختلف موجود است، اما قیمت آن بسیار بالا است و چند برابر قیمت جاروبرقی‌های معمولی است.

 شاید به همین دلیل تصور کنید که این ربات، یک وسیله لوکس است که کارآیی آن مشابه جاروبرقی‌های معمولی است؛ اما برخلاف این تصور، ربات Shark Robot Vacuum می‌تواند در بسیاری از مواقع و برای بسیاری از افراد کاربردی باشد. مثلا افراد شاغلی که فرصت سر خاراندن هم ندارند، یا افراد زمین‌گیری که توانایی راه رفتن و یا جاروبرقی کشیدن را ندارند می‌توانند بر روی این وسیله حساب باز کنند. از طرفی خرید ربات‌ها یا جاروبرقی‌های مشابه در قیمت‌های مناسب‌تر نیز امکان‌پذیر است. خرید قسطی نیز راه‌حل دیگر جهت تهیه دستگاه‌های مشابه در این رده است؛ بنابراین اگر از این وسیله جذاب خوشتان آمده است یا در کل قصد خرید جاروبرقی‌های رده بالا را دارید، حتما به خرید قسطی جاروبرقی فکر کنید.

خانه‌های خود را با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا نظافت کنید

تنفس پاک با An air purifier

گردگیری یا از بین بردن هر گونه گردوغبار، یکی از کار‌هایی است که بسیاری از خانم‌ها روزانه آن را انجام می‌دهند. گردوخاک، گذشته از آنکه تمیزی و زیبایی خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از نظر سلامتی نیز مضر است. این موضوع برای افرادی که مشکلات ریوی و یا آلرژیک دارند، اهمیت بیشتری دارد. An air purifier دستگاهی است که به کمک این مشکل آمده است و با ویژگی از بین بردن ۹۹.۹۷% از آلودگی‌های گردوغبار، به یک تصفیه کننده بسیار قوی تبدیل شده است. An air purifier نه تنها قابلیت از بین بردن گردو خاک و آلودگی‌ها را دارد، بلکه قادر به از بین بردن بو‌های نامطبوع نیز است. از این رو اگر همیشه نگران وجود بوی غذاها، رطوبت و یا هر بوی نامطبوعی در خانه خود هستید، این دستگاه می‌تواند به رفع مشکل شما کمک کند.

دسترسی به نقاط سخت با A robot mop

A robot mop جز یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که برای نظافت منزل طراحی و ساخته شده است. کار A robot mop تمیز کردن سنگ‌ها، کاشی‌ها، سرامیک و... است. این دستگاه به صورت سنسور، روش صحیح تمیز کردن مانند شست و شوی خشک، شست و شوی مرطوب، شست و شو با کف و... را بر اساس پدی که به آن وصل است انتخاب می‌کند و آن را انجام می‌دهد. اما ویژگی خاص و منحصربه فرد A robot mop شست و شوی قسمت‌هایی است که انجام آن، کار هر کسی نیست. مانند زیر کابینت، اطراف توالت، زیر سینک ظرفشویی و... علاوه بر این، A robot mop قبل از شروع به کار، محیط را بررسی می‌کند تا اسپری بر قسمت‌هایی که نیاز نیست، پاشیده نشده باشد.

iRobot Roomba رباتی با قابلیت اتصال به وای فای

رومبا، یک ربات رقیب برای ربات‌های تمیزکننده با عملکرد چندگانه مانند تمیز کردن کف چوبی یا سرامیکی، تمیز کردن فرش‌ها و برس کشیدن برای جمع کردن مو‌ها یا پرز‌ها است. رومبا، برای کسانی که حیوانات خانگی دارند و با مشکل موی حیوانات مواجه هستند، بسیار کاربردی است. مدت زمان کار با رومبا حدود ۲ ساعت به صورت مداوم است. رومبا از ویژگی‌های منحصربه فردی همچون پاسخ دادن به دستورات صوتی با Alexa یا Google Assistant برخوردار است. کار با رومبا بسیار آسان است. این ربات تمیزکننده به وای فای متصل می‌شود و در واقع دستورات صوتی را از طریق اتصال اینترنتی انجام می‌دهد. البته اگر نگران مصرف بیش از حد اینترنت یا هزینه بالای آن هستید، می‌توانید با خرید بسته اینترنتی هفتگی همراه اول، از اینترنت پرسرعت و مقرون به صرفه بهره‌مند شوید و دستگاه‌های موردنظر خود را به آن وصل کنید.

Home Smart Vent تکنولوژی روز تهویه هوا

Home Smart Vent نیز یک دستگاه در زمینه تهویه هوای خانه‌ها است. این دستگاه، همچنین بعد از نصب شدن بر روی پنجره یا دیوار و اعمال تنظیمات لازم، دمای محیط خود را به تعادل می‌رساند. Home Smart Vent نیز برای کار کردن نیاز به اتصال اینترنتی دارد و از راه دور نیز قابل کنترل و تنظیم است. یعنی شما می‌توانید میزان سرمایش و یا گرمایش خانه خود را از طریق دستی نیز تنظیم کنید. اما در عملکرد خودکار، Home Smart Vent با استفاده از سنسور‌های خودکار مانند سنسور اندازه‌گیری جریان هوا و یا سنسور میزان کیفیت هوا استفاده می‌کند و به ایجاد دمای مطلوب و متعادل کمک می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج