جاباما
۱۲۳۶۵۹۲
۹۷۰
۹۷۰
پ

تصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سال

شهربازی بسیج در جنوب شرق تهران بعد از پنج‌سال تعطیلی به روی شهروندان باز شد؛ شهربازی‌ای که ۶۰ درصد دستگاه‌های آن را دانشجویان دانشگاه شریف طراحی و ساخته‌اند.

همشهری آنلاین: شهربازی بسیج در جنوب شرق تهران بعد از پنج‌سال تعطیلی به روی شهروندان باز شد؛ شهربازی‌ای که ۶۰ درصد دستگاه‌های آن را دانشجویان دانشگاه شریف طراحی و ساخته‌اند.

صدای شادی و خنده شهروندان دوباره در شهربازی بسیج پیچید. شهربازی‌ای که پنج سال تعطیل بود و غبار رخوت و روزمرگی روی آن گرفته بود. کمتر کسی از اهالی شرق تهران فکر می‌کردند که دوباره یک روز این شهربازی جان بگیرد و بتوان دوباره صدای شاد و هیجان‌زده کودک و نوجوان و زن و مرد را در آن شنید؛ تصور عموم مردم منطقه این بود که به زودی برج‌های بلند و پر از سکنه جای این شهربازی را در تقاطع اتوبان بسیج و شهید محلاتی می‌گیرد و مهر پایانی می‌شود به چند دهه حضور شهربازی در این نقطه از تهران.

حالا این شهربازی قدیمی دوباره جان گرفته اما این بار با ۳۸ دستگاه اسباب‌بازی که ۶۰ درصد آن را دانشجویان دانشگاه شریف ساخته‌اند و از این نظر تولید بومی به حساب می‌آید. البته مسئولان شهرداری منطقه ۱۴ می‌گویند که فاز دوم آن که شامل دریاچه، رستوران و ۱۰ دستگاه دیگر اسباب‌بازی است به زودی راه اندازی می‌شود. 

 این پارک قدیمی و بزرگ مانند هزاران شهربازی فعال در جهان از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که آن را از بقیه متمایز کرده به طوری که چرخ‌فلک آن با ۱۰۰ متر ارتفاع بلندترین چرخ‌فلک بزرگ ایران است و هر اتاقک آن برای ۴ نفر و مجهز به کولرگازی و شیشه‌های دودی است. همچنین تاب بزرگسالان با ۱۳۰ متر ارتفاع در زمره دومین تاب بلند کشور است.

 در ادامه تصاویر بیشتری را ببینید: 

تصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سالتصاویر جذاب بازگشایی یک شهربازی بعد از پنج‌ سال

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج