۱۲۳۸۳۹۰
۶۳۳۷۶
۶۳۳۷۶
پ

محتوای حمایت‌شده

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

شماره دامپزشکی شبانه روزی می تواند در مواقع ضروری و در هنگام حوادث ناگوار برای امداد به حیوانت به شما کمک کند. برای اطلاع از شماره دامپزشکی شبانه روزی تا انتهای مطلب همراه ما باشید. ۷۷۰۹۳۷۸۱ و ۷۷۰۹۳۷۸۶

از آن جایی که برای افرادی که دارای حیوان خانگی هستند، داشتن یک شماره دامپزشکی شبانه روزی از ضروریات است، در این فرصت می خواهیم یکی از بهترین نوع آن ها را به شما معرفی کنیم.

همان طور که می دانید برای افرادی که حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارند، این حیوانات مانند فرزند آن ها برایشان عزیز است. در نتیجه راحتی و سلامت این حیوانات خانگی برای صاحبان بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل داشتن یک شماره بهترین دامپزشکی  شبانه روزی برای این افراد مانند داشتن یک شماره اورژانس بیمارستان برای مشکلات ناگهانی اعضای خانواده ضرورت دارد.

شماره دامپزشکی شبانه روزی (بیمارستان) درین در تهران+ آدرس

حتی برخی مراکز دامپزشکی شبانه روزی، ارائه دهنده انواع خدمات لوازم جانبی و مایحتاج غذایی و دارویی انواع حیوانات خانگی نیز هستند. به این دلیل که شاید حادثه ای ناگوار برای حیوان خانگی شما در هر ساعت از شبانه روز پیش بیاید یا آن ها هم مانند انسان ها ممکن است دچار شکستن دست حیوان و یا شکستن پای حیوان شوند یا به یکباره حالت  بیهوشی به آن ها دست بدهد و امکان غش کردن حیوان وجود دارد.

در این گونه موارد اغلب صاحبان آن ها دچار استرس و دلهره شدیدی می شوند و نمی دانند که باید چه کار کنند؟ در حالی که اگر  شماره بهترین دامپزشکی تهران داشته باشند می توانند راهنمایی های اولیه را از کارشناسان بگیرند. در عین حال می توانند درخواست ارسال اورژانس دامپزشکی کنند و با آرامش بیشتری آن حادثه را مدیریت کنند.

حتی برخی حیوانات خانگی باردار ممکن است زمان وضع حمل آن ها در ساعت های نیمه شب اتفاق بیفتد و شما مجبور به خبر کردن یک تیم دامپزشکی برای وضع حمل حیوان ایمن و بی خطر برای او باشید. در این گونه موارد نیز داشتن یک شماره دامپزشکی شبانه روزی بسیار به شما کمک می کند. زیرا با خاطری آسوده از سریع ترین خدمات دامپزشکی بهره مند می شوید.

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

شماره‌های تماس بیمارستان دام پزشکی درین

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۱

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۶

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۲

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۵

۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و خیابان مدائن، پلاک ۵۸۴، ساختمان درین

شماره دامپزشکی شبانه روزی برای چه مواردی ضرورت و کاربرد دارد؟

باید بدانید شماره دامپزشکی شبانه روزی در موارد مکرری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موارد به شرح زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

شکستگی دست و پای حیوان خانگی 

حیوانات خانگی برخلاف تصور در محیط کاملا امنی قرار ندارند و هر آن ممکن است دچار شکستگی و جراحت شوند. در این شرایط شماره دامپزشکی شبانه روزی بهترین گزینه برای کمک است.

بیهوش شدن حیوان خانگی

حیوانات ممکن است بر اثر عوامل مختلف به شکل ناگهانی دچار بیهوشی شوند. در این شرایط بحرانی بهتر است سریعا با شماره دامپزشکی شبانه روزی تماس بگیرید.

رسیدن زمان زایمان حیوانات خانگی

زمان زایمان برای حیوانات ممکن است بسیار بحرانی باشد. برای تضمین سلامت حیوانات خانگی خود مسئولین دامپزشکی شبانه روزه می‌توانند بسیار مفید و کارآمد باشند.

سوختن پوست بدن و صورت حیوان

در صورت سوختگی ناگهانی پوست بدن و صورت حیوان بهتر از قبل از انجام اقدامات اولیه، با شماره دامپزشکی شبانه روزی تماس حاصل کنید.

ایجاد جراحت و زخم های عمیق

زخم‌های عمیق می‌توانند آسیب جدی به سلامت حیوان خانگی شما وارد کنند برای همین در صورت بروز این مشکل نباید شماره دامپزشکی شبانه روزی را فراموش کنید.

گزیده شدن حیوان خانگی توسط حشرات و خزندگان

بسیاری از حیوانات خانگی در معرض گزیده شدن حیوان خانگی توسط حشرات و خزندگان هستند. برای از بین بردن این خطر می‌توانید با شماره دامپزشکی شبانه روزی تماس بگیرید.

ایجاد آسیب نخاعی در حیوان

در صورت افتادن از بلندی و یا ایجاد ضربه حیوانات ممکن است دچار آسیب نخاعی شوند. در زمان به وجود آمدن این بحران برای جلوگیری از فلج شدن حیوان می‌توانید از خدمات  دامپزشکی شبانه روزی و فوریت های دامپزشکی استفاده کنید.

اسهال و استفراغ حیوان خانگی

اسهال و استفراغ حیوان خانگی ممکن است به دلیل ایجاد مسمومیت حیوان باشد. برای جلوگیری از آسیب جدی و همچنین دستگاه گوارش حیوان بهتر با شماره دامپزشکی شبانه روزی تماس بگیرید.

 

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

 

شماره تلفن و آدرس بیمارستان و کلینیک دامپزشکی شبانه روزی را چگونه بیابیم؟

برای پیدا کردن تلفن و آدرس بیمارستان و کلینیک دامپزشکی شبانه روزی می‌توانید با جستجو  در وب سایت‌های مربوط به حیوانات به نتیچجه برسید و یا از اطرافیان خود در این باره سوال کنید.

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

جمع بندی

همان طور که می دانید برای افرادی که حیوان خانگی مانند سگ یا گربه دارند، این حیوانات مانند فرزند آن ها برایشان عزیز است. در نتیجه راحتی و سلامت این حیوانات خانگی برای صاحبان بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل داشتن  شماره بهترین کلینیک دامپزشکی  شبانه روزی برای این افراد مانند داشتن یک شماره تماس اورژانس بیمارستان برای مشکلات ناگهانی اعضای خانواده ضرورت دارد.

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

حتی برخی از بهترین بیمارستان دامپزشکی، ارائه دهنده انواع خدمات لوازم جانبی و مایحتاج غذایی و دارویی انواع حیوانات خانگی نیز هستند. به این دلیل که شاید حادثه ای ناگوار برای حیوان خانگی شما در هر ساعت از شبانه روز پیش بیاید یا آن ها هم مانند انسان ها ممکن است دچار شکستگی دست و پا شوند یا به یکباره حالت های غش و بیهوشی به آن ها دست بدهد.

در این گونه موارد اغلب صاحبان آن ها دچار استرس و دلهره شدیدی می شوند و نمی دانند که باید چه کار کنند؟ در حالی که اگر یک شماره دامپزشکی شبانه روزی داشته باشند می توانند راهنمایی های اولیه را از کارشناسان بگیرند. در عین حال می توانند درخواست ارسال یک اورژانس کنند و با آرامش بیشتری آن حادثه را مدیریت کنند.

حتی برخی حیوانات خانگی باردار ممکن است زمان وضع حمل آن ها در ساعت های نیمه شب اتفاق بیفتد و شما مجبور به خبر کردن یک تیم دامپزشکی برای وضع حمل ایمن و بی خطر برای او باشید. برخی موارد ممکن است سگ یا گربه شما دچار سوختگی شود، یا ممکن است غذا یا ماده خوراکی سمی را خورده باشند و دچار مسمومیت های غذایی یا حالت تهوع شده باشند. دقت کنید که اغلب سگ ها موقع درد داشتن ممکن است حتی صاحب خود را گاز بگیرند. بنابراین در این گونه مواقع بهترین کار آن است که با یک شماره دامپزشکی شبانه روزی تماس بگیرید.

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

بیمارستان دامپزشکی شبانه‌روزی درین

حیوان سالم - انسان سالم - جامعه سالم

بهترین کلینیک پرندگان برای تشخیص و درمان بیماریهای حیوانات خانگی و پرندگان زینتی در شرق تهران

در محیطی زیبا و تخصصی به میزبانی شما مفتخریم

دارای گواهینامه ایزو ISO IWAI در زمینه دامپزشکی

یکی از بزرگترین اهداف بیمارستان درین یاری حامیان و دوستداران حیوانات بی پناه و کمک به درمان حیوانات حمایتی می باشد.

خدمات بیمارستان

به همراه پت شاپ بزرگ

فروشگاه غذا، مکمل و لوازم جانبی حیوانات

- داخلی، جراحی، ریکاوری

- دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی

- آزمایشگاه، سرم تراپی

- ICU و مراقبت های ویژه

- طیور و پرندگان زینتی

- حیوانات خاص EXOTIC

- بستری کردن حیوان در بخش عمومی

- بخش بستری بیماریهای خاص

- ویزیت و ارائه خدمات درمانی در محل وخدمات پزشکی حیوانات

- اعزام آمبولانس، دامپزشک و کادر فنی

- حمل و جابجایی حیوانات

- درمان، واکسیناسیون، پانسمان و تزریقات

- کاشت میکروچیپ

- صدور شناسنامه و گواهی سلامت ویژه فرودگاه

- پانسیون و نگهداری حیوانات

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۱

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۸۶

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۲

۰۲۱-۷۷۰۹۳۷۹۵

۰۹۳۸۱۲۴۳۲۶۶

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی
برای آشنایی با خدمات درین ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

dorrin_pet_hospital@

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

dorrinpethospital.com

شماره دامپزشکی شبانه روزی | تلفن و آدرس بیمارستان دامپزشکی

بزرگراه رسالت، بین چهارراه سرسبز و خیابان مدائن، پلاک ۵۸۴، ساختمان درین

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج