۱۲۳۹۸۶۳
۲۰۳۶
۲۰۳۶
پ

دو بیماری هولناکی که با انگور از شما دور می‌شوند!

مطالعه ای در مجله Foods منتشر شده است که نشان می دهد انگور می تواند اثرات مثبت متعددی بر سلامتی داشته باشد؛ هم به مبارزه با کبد چرب برود و هم از آلزایمر پیشگیری کند.

محیانیوز نوشت: مطالعه ای در مجله Foods منتشر شده است که نشان می دهد انگور می تواند اثرات مثبت متعددی بر سلامتی داشته باشد؛ هم به مبارزه با کبد چرب برود و هم از آلزایمر پیشگیری کند.

انگور، این میوه پر خاصیت می تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر و بیماری کبد چرب را کاهش دهد و حتی ۵ سال به طول عمر انسان اضافه کند.

دو بیماری هولناکی که با انگور از شما دور می‌شوند!

این مطالعه روی موش‌های ماده انجام شد که با رژیم‌های غذایی با الگوی غربی پرچرب تغذیه شدند و نیمی از موش‌ها مکمل‌های انگور دریافت کردند.

سپس دانشمندان سلامت مغز، کبد و متابولیک دو گروه را مقایسه کردند.

آنها به این نتیجه رسیدند که آنتی اکسیدان های موجود در انگور می توانند با بهبود عملکرد نورون ها، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهند.

به گزارش سی‌ان‌ان؛ این مطالعه همچنین نشان داد که مکمل های انگور طول عمر موش ها را افزایش می دهد. مکمل های انگور همچنین متابولیسم را افزایش داده و خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را کاهش می دهند.

بیماری کبد چرب به دلیل مصرف نامناسب رژیم غذایی، یک مشکل سلامتی رو به رشد در جهان است. این بیماری می تواند منجر به سرطان یا نارسایی کبد شود و اغلب با بیماری آلزایمر مرتبط است.

دکتر جان ام. پزوتو، یکی از نویسندگان این مطالعه و رئیس کالج داروسازی و علوم بهداشتی در دانشگاه وسترن نیوانگلند، به سان گفت که انگور می تواند بیان ژن ها را تغییر دهد. این یعنی انسان با هرآنچه می خورد بدنش را می سازد..

پزوتو گفت: اگر سطح بیان ژن آنتی اکسیدانی را تغییر دهید، همانطور که با انگور اضافه شده به رژیم غذایی مشاهده کردیم، نتیجه یک پاسخ کاتالیزوری است که می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج