۱۲۴۴۸۲۶
۱۰۳۹۲
۱۰۳۹۲
پ

ماجرای ضرب‌وشتم یک خانم توسط پلیس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در مورد فیلمی با عنوان ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه، گفت: این فرد جزو مجرمان باند جعل اسکناس بوده که البته با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

همشهری آنلاین: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در مورد فیلمی با عنوان ضرب و شتم یک خانم توسط پلیس در ارومیه، گفت: این فرد جزو مجرمان باند جعل اسکناس بوده که البته با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

ماجرای ضرب‌وشتم یک خانم توسط پلیس

 به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سرهنگ صادق شکری اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و شیطنت برخی از اشخاص معاند و فرصت طلب مبنی ضرب و شتم یک خانم در ارومیه توسط پلیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این خانم یکی از اعضای باند جعل اسکناس، کلاهبرداری و سرقت به عنف است که با صحنه سازی و پرت کردن خودش از خودرو سبب فرار همدستش می شود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی عوامل انتظامی، نامبرده در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری شناسایی و پس از تعقیب و گریز  در یکی از محلات ارومیه با رعایت کامل حقوق شهروندی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان گفت: پلیس همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان محترم بدون بررسی صحت مطالب منتشر شده در فضای مجازی، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند و با دقت بیشتر، فضا را برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند.

شکری بیان داشت: پلیس بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود، اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام داده و با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج