۱۲۴۴۹۲۹
۱۰۴۳۶
۱۰۴۳۶
پ

رپورتاژ آگهی

لیست ۹ صبحانه سالم، ساده و خوشمزه

ما در مجله اسنپ فود قصد داریم به معرفی چند مورد از صبحانه‌های سالم و خوشمزه بپردازیم و لیست انواع صبحانه بین المللی را در اختیار شما قرار دهیم. این مقاله‌ی خواندنی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مگر غیر از این است که صبحانه یکی از جذاب‌ترین وعده‌های غذایی است؟ صبحانه یکی از شیرین‌ترین و دلچسب‌ترین وعده‌های غذایی است که هر قوم و هر کشوری، فرمول مخصوص به خودش را روی آن پیاده می‌کند، در فرانسه املت، در ایران کله پاچه و در آمریکا بیکن از محبوب‌ترین صبحانه‌ها هستند. برخی از خوراکی‌ها هم در بیشتر کشور‌ها محبوب هستند و در تمام کشور‌ها برای صبحانه سرو می‌شوند. ما در مجله اسنپ فود قصد داریم به معرفی چند مورد از صبحانه‌های سالم و خوشمزه بپردازیم و لیست انواع صبحانه بین المللی را در اختیار شما قرار دهیم. این مقاله‌ی خواندنی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

لیست ۹ صبحانه سالم، ساده و خوشمزه

لیست بهترین صبحانه‌های بین المللی

۱. املت و تخم مرغ به عنوان صبحانه

یکی از محبوب‌ترین غذا‌ها برای وعده‌ی صبحانه، انواع املت و غذا‌های همراه با تخم مرغ است. املت گوجه، املت اسفناج، تخم مرف نیمرو و تخم مرغ آب پز از رایج‌ترین انواع این گروه به شمار می‌روند. املت‌ها به دلیل پروتئین موجود در تخم مرغ، یکی از بهترین گزینه‌ها برای صبحانه به شمار می‌روند.

https://snappfood.ir/blog/املت-ایتالیایی-فریتاتا/

۲. صبحانه انگلیسی همراه با کالباس

صبحانه انگلیسی یکی از مورد قبول‌ترین ترکیبات را در خود دارد. این صبحانه‌ی گرم خوشمزه، ترکیبی از خوراک لوبیا، سویس و قارچه سرخ شده، نیمرو، نان تست و گا‌ها بیکن یا کالباس است. ترکیب این صبحانه با قهوه یا چای انگلیسی، ترکیب برنده برای داشتن یک صبحانه‌ی مقوی است.

https://snappfood.ir/blog/صبحانه-انگلیسی/

۳. پنکیک وانیلی یا کاکائویی مناسب برای صبحانه و عصرانه

پنکیک هم یکی از خوش خوراک‌ترین صبحانه‌های گرم به شمار می‌رود. آماده سازی خمیر مایع آن پنج دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و در ماهیتابه هم آماده می‌شود. پنکیک معمولا با تاپینگ توت فرنگی، شکلات، عسل و شیره افرا سرو می‌شود و یکی از محبوب‌ترین صبحانه‌های کودکان است؛ چون هم خوشمزه است، هم بافت بسیار نرم و بامزه‌ای دارد.

۴. شکلات صبحانه یک خوراکی پرطرفدار

شکلات صبحانه از پر طرفدار‌ترین صبحانه‌ها است و در دهه‌های اخیر، طرفداران زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است. با داشتن شیر، شکر، کاکائو، روغن مایع و وانیل در خانه و استفاده از مطالبی که در مورد طرز تهیه شکلات صبحانه https://snappfood.ir/blog/شکلات-صبحانه/ هستند می‌توانید به راحتی این صبحانه خوش خوراک و خوش طعم را در خانه و بدون مواد نگهدارنده، تهیه کنید.

لیست ۹ صبحانه سالم، ساده و خوشمزه

طرز تهیه شکلات صبحانه خانگی

۵. اوت میل یا جو دو سر پرک (oatmeal) یک صبحانه رژیمی

اگر اهل رژیم باشید و یا اگر ورزشکار باشید احتمالا تا الان اوت میل را امتحان کرده‌اید. اوت میل در حقیقت همان جو پرک است که با شیر، مغزیجات و یا میوه‌های خشک و یا تازه ترکیب می‌شود. اوت میل اگر در فر پخته شود و به همراه شهد توت یا عسل تفت داده شود. می‌توانید اوت میل را از شب قبل در شیر بخیسانید تا صبح بتوانید آن را همراه با شیرین کننده‌های طبیعی میل کنید.

۶. تست کره بادام زمینی صبحانه‌ای جذاب و خوشمزه

کره بادام زمینی سرشار از پروتئین است و شدیدا به ورزشکاران توصیه می‌شود. کره‌ی بادام زمینی در وعده‌ی صبحانه به همراه نان تست و تاپینگ‌هایی مانند سیب سبز یا موز، یک انتخاب فوق العاده است. کمی دارچین، می‌تواند ترکیب خوش آب و رنگ این خوراکی را، خوش طعم‌تر هم بکند.

لیست ۹ صبحانه سالم، ساده و خوشمزه

لیست صبحانه‌های گرم و صبحانه‌های سرد

۷. فرنی یا شیر برنج، صبحانه‌ای مقوی دارای شیر

فرنی یکی از محبوب‌ترین صبحانه‌های ایرانی است که به عنوان یک غذای گرم و دلچسب برای صبحانه، طرفداران زیادی دارد. فرنی به دلیل آرد برنجی که دارد می‌تواند زمان زیادی شما را سیر نگه دارد. این غذا معمولا همراه با عسل و شکر سرو می‌شود. خیلی از ایرانی‌ها از طعم فرنی با گلاب هم بسیار استقبال می‌کنند.

۸. نان و پنیر به همراه تاپینگ‌های مختلف

نان و پنیر رسمی‌ترین و رایج‌ترین صبحانه ایرانی است. این صبحانه همراه با تاپینگ‌های مختلفی مثل خیار و گوجه، گردو، کره و ... سرو می‌شود. این صبحانه هم به شدت مقوی است، هم سیر کننده است هم قابلیت تنوع بخشی بسیاری دارد. نان و پنیر و چایی شیرین از صبحانه‌های نوستالژی هر ایرانی محسوب می‌شود.

۹. تست فرانسوی (French toast)، مخصوص صبحانه

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که آوازه‌ی طعم خوش تست فرانسوی به او نرسیده باشد. کافی است تخم مرغ و شیر و شکر و وانیل را با هم مخلوط کنید، نان تست را به این مایع آغشته کنید و آن را با کره در یک ماهیتابه مدت کوتاهی تفت دهید. تست فرانسوی را می‌توانید با شکلات آب شده، توت فرنگی و کارامل میل کنید.

نتیجه گیری

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های دریافتی ما در طول روز است. گزینه‌های متفاوتی برای صبحانه وجود دارد و شما با توجه به ذائقه و علاقه تان می‌توانید صبحانه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. پنکیک، نان و پنیر، املت، کرم شکلات و ... تنها برخی از صبحانه‌هایی بودند که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم. برای تهیه‌ی هر کدام از این صبحانه‌ها کافیست کمتر از ده دقیقه زمان بگذارید تا یک صبحانه-ی مقوی و کامل داشته باشید. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و ایده‌هایی نو برای وعده‌های غذایی به ذهنتان رسیده باشد.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت: https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج