۱۲۵۴۶۷۵
۳۳۵۰۴
۳۳۵۰۴
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج | ویژگی ها، آدرس، تلفن و قیمت

مرکز ایمپلنت در کرج باید دارای ویژگی‌های باشد که علاوه بر بازگردانند لبخند شما با هزینه مناسب سلامت دهان و دندان شما را نیز تامین کند.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت یا همان کاشت دندان، از بهترین درمان ها برای بی دندانی افراد است و می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای دندان های از دست رفته افراد در سنین مختلف باشد. خوب است بدانید که نوع درمان ایمپلنت به این شکل است که ابتدا پایه ای از جنس تیتانیوم را به وسیله جراحی در درون استخوان فک شخص، قرار می دهند. این پایه ها با بدن سازگار است و پس از گذشت حدوداً چند ماه به استخوان فک جوش می خورد و روکش بر روی آن قرار می گیرد و ظاهری طبیعی با استحکام بسیار نزدیک به دندان طبیعی را به فرد هدیه می دهد .

وقتی دندان از دست می رود، ایمپلنت دندان شرایطی را فراهم می کند که می تواند مانند دندان طبیعی، خوب و مناسب به نظر برسد و خبر خوب آن که عملکرد آن نیز بسیار شبیه دندان طبیعی شما است. ایمپلنت به دندان های اطراف متصل نیست، بنابراین تمیز کردن آن از بریج راحت تر است.

ایمپلنت هایی که در مرکز ایمپلنت در کرج برای شما کار گذاشته می شوند، بر خلاف دندان مصنوعی سابق، از دهان خارج نمی شوند و لق هم نمی شوند. بلکه در جای خود ثابت هستند و به شکلی ساخته شده اند که مانند یک دندان طبیعی به نظر می رسند.

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج | ویژگی ها، آدرس، تلفن و قیمت

خانه ایمپلنت کرج

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۵۶۷۲۶۵۲

۰۲۶-۳۴۲۰۹۷۰۰

۰۲۶-۳۴۲۰۰۰۳۲

میزان موفقیت ایمپلنت مانند هر درمان پزشکی دیگری به فاکتور‌های زیادی مانند دانش و مهارت دندانپزشک متخصص ایمپلنت، شرایط سلامت بیمار، مراقبت‌ های پس از درمان و در ‌‌نهایت برند ایمپلنت بستگی دارد. بنابرین به جای تمرکز صرف بر مارک ایمپلنت لازم است نسبت به تمام این موارد دقت داشته باشید.

 نحوه کاشت ایمپلنت دندان در بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج

ایمپلنت دندان با استفاده از روش‌های مختلفی انجام می‌شود. برای انجام کاشت ایمپلنت دندان در بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج ابتدا شرایط عمومی دندان‌های بیمار با استفاده از عکس‌های مخصوص انجام می‌شود. بعد از بررسی شرایط بیمار کاشت ایمپلنت آغاز می‌شود. در این روش ابتدا لثه بیمار با جراحی باز می‌شود و بعد از کاشت پایه‌های ایمپلنت لثه‌ها به حالت اولیه باز می‌گردد. بعد از هماهنگی پایه‌های ایمپلنت با فک دهان، دندان‌های مصنوعی روی این پایه‌ها نصب می‌شود.

بهترین مرکز ایمپلنت در کرج چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای آشنایی با بهترین مرکز ایمپلنت در کرج بهتر است با برخی از ویژگی‌های این مرکز آشنا شوید:

استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته

یکی از فاکتورهایی که بهترین مرکز ایمپلنت در کرج باید آن را داشته باشد، استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته است. با استفاده از این دستگاه‌های پیشرفته، درصد خطا در کاشت ایمپلت کمتر می‌شود.

رعایت اصول بهداشتی درمانی

حفظ سلامت شما اولین اولویتی است که بهترین مرکز ایمپلنت در کرج باید به آن توجه داشته باشد برای همین رعایت اصول بهداشتی درمانی نکته بسیار قابل توجهی در انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت است.

بهره گیری از بهترین متخصصین ایمپلنت

متخصصی که برای جراحی ایمپلنت انتخاب می‌کنید روی نتایج عمل شما بسیار تاثیرگذار است برای همین بهتر است قبل از انجام عمل تخصص پزشک خود را مورد بررسی کامل قرار دهید.

ارائه مشاوره کامل قبل از شروع درمان

برای داشتن دید شفاف‌تری نسبت به عمل جراحی خود، پزشک شما باید در ارائه مشاوره کامل قبل از شروع درمان کوشا باشد.

ارائه نوبت دهی منظم و به‌موقع

معمولا بسیاری از مراکز ایمپلنت، دارای نوبت دهی منظم نیستند و همین امر باعث وقت گیری بیشتر فرایند کاشت ایمپلنت می‌شود. ارائه نوبت دهی منظم و به‌موقع یکی از وظایف بهترین مرکز ایمپلنت در کرج به شمار می‌رود.

انجام کامل تعهدات درمانی ایمپلنت دندان

قبل از انجام جراحی ایمپلنت، پزشک و کلینیک مورد نظر تعهدات درمانی مشخصی به شما ارائه می‌دهند که حفظ این تعدهدات یکی از وظایف آن‌ها به شمار می‌رود.

انتخاب برند ایمپلنت در مرکز ایمپلنت کرج

پس از انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج برای کار دندان خود، بهتر است انتخاب برند ایمپلنت را به دندانپزشک متخصص بسپارید. در این بین دقت داشته باشید که گران تر بودن یک برند خاص ایمپلنت لزوما به معنای بهتر بودن آن نیست. ضمن آن که بهتر بودن کیفیت یک برند خاص تضمینی برای موفقیت آن ایمپلنت نیست.زیرا یک ایمپلنت از برندی با بالا‌ترین کیفیت هم اگر مطابق اصول گذاشته نشود، ممکن است موفقیت آمیز نباشد.

به عنوان مثال چنان چه بازسازی استخوان لازم در اطراف ایمپلنت صورت نگیرد یا ایمپلنت زود‌تر از زمان مناسب بار گذاری شود یا عوامل مخرب موضعی مانند پلاک میکروبی یا فشار دندان قروچه حذف نشده باشد، آن ایمپلنت با شکست مواجه می شود و کیفیت سطح و یا طراحی علمی آن قادر به نجات درمان نخواهد بود.

در فهرست عوامل تعیین کننده موفقیت درمان ایمپلنت، انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج یا محل زندگی شما و همچنین مهارت و تخصص دندانپزشک قطعاً بالا‌تر از برند ایمپلنت قرار می‌گیرد.

خوب است بدانید که میزان ماندگارى و سلامت ایمپلنت در طى سال هاى طولانی، ارتباط زیادی به سلامت دهان و دندان بیمار، میزان تراکم استخوان فک، انجام کار توسط متخصص ایمپلنت، شرایط کاشت ایمپلنت و نحوه مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دارد.

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج | ویژگی ها، آدرس، تلفن و قیمت

رایج ترین نوع ایمپلنت دندان تک واحدی شامل خود ایمپلنت و تاج است که برای جایگزینی یک دندان به کار می رود.

خوشبختانه باید گفت که ایمپلنت های مدرن در اکثر شرایط از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار هستند و همه آن ها با ضمانت ارائه می شوند.

اگر چند دندان خود را از دست داده باشید، می توان از دو یا چند ایمپلنت برای حمایت از چندین تاج استفاده نمود. این یک روشعالی برای بیمارانی است که در حال حاضر پروتز جزئی دارند و ترمیم ثابت را ترجیح می دهند.

نحوه انتخاب بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج

برای انتخاب بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج بهتر است از روش‌های زیر کمک بگیرید:

جستجو در فضای مجازی

امروزه با گستردگی فضای مجازی بسیاری از کلینیک‌ها و پزشکان معتبر در فضای مجازی فعالیت قابل توجهی دارند. برای انتخاب بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج می‌توانید از جستجو در فضای مجازی استفاده کنید. 

بررسی نمونه کارها

نمونه کارهای ارائه شده توسط پزشک و کلینیک مورد نظر می‌توانند ملاک خوبی برای انتخاب  بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج باشند.

تحقیق از دندان پزشکان عمومی

همه ما در سال چندین بار به مطب دندان پزشکان عمومی مراجعه می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج، می‌توانید از این مشورت دندان پزشکان عمومی استفاده کنید.

بررسی میزان رضایت مندی مراجعین

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در نحوه انتخاب بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج کمک کننده باشد، بررسی میزان رضایت مندی مراجعین قبلی است که باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت ایمپلنت دندان در مرکز (کلینیک) ایمپلنت کرج

به طور کلی عوامل زیر بر هزینه  ایمپلنت دندان در مرکز (کلینیک) ایمپلنت کرج تاثیرگذار است:

  • تعداد واحد ایمپلنت
  • برند ایمپلنت 
  • جنس ایمپلنت
  • شرایط بیمار
  • دستمزد مرکز و پزشک

با وجود تمام این شرایط قیمت ایمپلنت دندان در مرکز (کلینیک) ایمپلنت کرج به ازای هر واحد 7الی 10 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

جمع بندی

ایمپلنت یا همان کاشت دندان، از بهترین درمان ها برای بی دندانی افراد است و می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای دندان های از دست رفته افراد در سنین مختلف باشد. خوب است بدانید که نوع درمان ایمپلنت به این شکل است که ابتدا پایه ای از جنس تیتانیوم را به وسیله جراحی در درون استخوان فک شخص، قرار می دهند. این پایه ها با بدن سازگار است و پس از گذشت حدوداً چند ماه به استخوان فک جوش می خورد و روکش بر روی آن قرار می گیرد و ظاهری طبیعی با استحکام بسیار نزدیک به دندان طبیعی را به فرد هدیه می دهد.

پس از انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج، بهتر است انتخاب برند ایمپلنت را به دندانپزشک متخصص بسپارید. در این بین دقت داشته باشید که گران تر بودن یک برند خاص ایمپلنت لزوما به معنای بهتر بودن آن نیست. ضمن آن که بهتر بودن کیفیت یک برند خاص تضمینی برای موفقیت آن ایمپلنت نیست.زیرا یک ایمپلنت از برندی با بالا‌ترین کیفیت هم اگر مطابق اصول گذاشته نشود، ممکن است موفقیت آمیز نباشد.

به عنوان مثال چنان چه بازسازی استخوان لازم در اطراف ایمپلنت صورت نگیرد یا ایمپلنت زود‌تر از زمان مناسب بار گذاری شود یا عوامل مخرب موضعی مانند پلاک میکروبی یا فشار دندان قروچه حذف نشده باشد، آن ایمپلنت با شکست مواجه می شود و کیفیت سطح و یا طراحی علمی آن قادر به نجات درمان نخواهد بود.

در فهرست عوامل تعیین کننده موفقیت درمان ایمپلنت، انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت در کرج یا محل زندگی شما و همچنین مهارت دندانپزشک قطعاً بالا‌تر از برند ایمپلنت قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که میزان ماندگارى و سلامت ایمپلنت، ارتباط زیادی به سلامت دهان و دندان بیمار، میزان تراکم استخوان فک، انجام کار توسط متخصص، شرایط کاشت و مراقبت های پس از کاشت ایمپلنت دارد.

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج | ویژگی ها، آدرس، تلفن و قیمت

 خانه ایمپلنت کرج - دکتر سید جلیلی حسینی

ایمپلنت اروپایی با شرایط ویژه با اقساط بلند مدت (تعداد محدود)

به ازای دریافت خدمات دندانپزشکی از این مرکز جرم گیری رایگان است

(فقط تا پایان سال)*

ساعت کاری:

از شنبه تا چهارشنبه

از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰

ایمپلنت - ارتودنسی

انجام کلیه خدمات دندانپزشکی

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج | ویژگی ها، آدرس، تلفن و قیمت

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۱۲۵۶۷۲۶۵۲

۰۲۶-۳۴۲۰۹۷۰۰

۰۲۶-۳۴۲۰۰۰۳۲

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج | ویژگی ها، آدرس، تلفن و قیمت

نمونه خدمات خانه ایمپلنت کرج را از اینستاگرام دنبال کنید.

dr.seyedjalilhosseini@

بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در کرج | ویژگی ها، آدرس، تلفن و قیمت

آدرس مطب: کرج، بین خیابان کسری و فرمانداری، جنب بانک ملی، طبقه فوقانی عکاسی عکس ریزان

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج