۱۲۵۶۳۳۲
۱۸۲۱۹
۱۸۲۱۹
پ

استدلال امام جمعه رشت برای افزایش قیمت دلار

امام جمعه رشت بیان کرد: دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

ایسنا : امام جمعه رشت بیان کرد: دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

استدلال امام جمعه رشت برای افزایش قیمت دلار

آیت الله فلاحتی  با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاهش به داخل است و نیازهای کشور را به خارج گره نزده است، متذکر شد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا و اسرائیل خواسته ای جز ویرانی و نابودی ایران ندارند و لذا این همه دشمنی با ملت ایران برای از پا درآوردن آنان در راه دفاع ار آرمان های انقلاب و نظام اسلامی است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به استفاده ابزاری دشمن از حقوق و مسئله آزادی زنان برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: رشد و شکوفایی چشمگیر و قابل توجه جمهوری اسلامی در سال های اخیر به ویژه در عرصه های علمی و نظامی و اقتصادی، عنوان کرد: ایران طی یک سال گذشته موفق به تولید واکسن چندین نوع واکسن کرونا شد و از نظر علمی در بین ۱۵ کشور برتر دنیا قرار گرفت؛ همچنین عضویت در سازمان همکاری های شانگهای موجب بی اثر شدن تحریم ها و احساس خطر قدرت های غربی شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جبران بدهی ۴۸۰ هزار میلیاردی دولت گذشته را یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: دشمنان می خواستند قیمت دلار را تا ۵۰ هزار تومان بالا ببرند و برنامه های اقتصادی دولت را مختل کنند، اما دولت ارز ترجیحی را حذف و بازار را مدیریت کرد.

وی دشمنی های سران بی خرد و غافل آمریکا با ملت ایران را در نهایت موجب نابودی خودشان دانست و اضافه کرد: بزرگنمایی مشکلات ایران و حمایت از حرکت های ضد انقلابی در واقع تلاش دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر ضعف ها و مشکلات سیاسی خودشان است و می خواهند شکست سیطره جهانی خود و اخراج خفیفانه شان از منطقه خاورمیانه را با انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی جبران کنند، زیرا بسیار خشمگین و عصبانی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج