۱۲۵۸۳۶۱
۲ نظر
۱۹۸۴۴
۲ نظر
۱۹۸۴۴
پ

رپورتاژ آگهی

بررسی صفر تا صد امکانات پردیس و فازهای آن

از جمله شهرهای جدید در استان تهران که از موقعیت مکانی مناسب و آب و هوای منحصر به فردی برخوردار است، شهر پردیس است.

از جمله شهرهای جدید در استان تهران که از موقعیت مکانی مناسب و آب و هوای منحصر به فردی برخوردار است، شهر پردیس است. تهران پایتخت ایران که هر روزه جمعیت بیشتری به سمت آن سرازیر می‌شود، مدتی است گنجایش آن تمام شده و بخشی از تراکم جمعیت به سمت مناطق حاشیه‌ای سرازیر شده‌است. پردیس به دلیل امکانات فوق العاده‌ای که دارد تبدیل به یکی از بهترین شهرهای جایگزین تهران شده‌ است. از سوی دیگر بسیاری از افراد به دلیل افزایش قیمت خرید آپارتمان در تهران تصمیم به خرید آپارتمان در پردیس دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، تا پایان این مطلب با  ما همراه باشید.

بررسی صفر تا صد امکانات پردیس و فازهای آن

شهر پردیس کجاست؟

همان‌طور که گفتیم شهر پردیس با توجه به موقعیت‌ها و امکانات بسیار عالی از آینده روشنی برخوردار است. به گونه‌ای که در آینده نه چندان دور می‌تواند جایگاه شهر کرج را برای تهران بگیرد. برای اثبات این موضوع می‌توانید به آمار و ارقام منتشر شده از مرکز آمار ایران استناد کنید. در سرشماری سال 85، شهر پردیس تنها 25360 نفر جمعیت‌ را در خود جای داده بود. بعد از گذشت 5 سال  جمعیت این شهر به 37363 نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. با توجه به افزایش جمعیت روز افزون در این شهر، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران دارند و در صدد آن هستند تا کمبودهای شهر پردیس را جبران کنند.

تاریخچه شهر پردیس

پردیس تهران قرار بود شهرستان کوچکی باشد تا جمعیت کمی از تهران به آنجا نقل مکان کنند. اما برخلاف انتظار به سرعت رشد کرد و باعث شد خیلی از پایتخت‌نشینان به این منطقه مهاجرت کنند. بدین ترتیب شهر جدید پردیس شکل گرفت. پردیس از  55 آبادی و روستا، اراضی کشاورزی و نواحی کارگاهی تشکیل شده و امروزه وسعت و جمعیت زیادی‌ دارد.

موقعیت جغرافیایی شهر پردیس

این شهرک از سه بخش اصلی یعنی پردیس، بومهن و جاجرود تشکیل شده‌ و از سمت شرق با دماوند، از سمت غرب با تهران، از شمال با شمیرانات و از جنوب با پاکدشت همجوار است. این شهرک دارای مساحتی برابر با ۲۸۰ کیلومتر مربع است که ۱۷ کیلومتر با پایتخت فاصله دارد. بنابراین افرادی که محل کار آن‌ها تهران است بابت رفت و آمد دچار مشکل نمی‌شوند. اگر بخواهیم منطقه جغرافیایی پردیس را از لحاظ آب و هوایی بررسی کنیم، باید بگوییم که این شهرستان دارای آب و هوایی معتدل و کوهستانی است.

محله‌ها و فازهای شهر پردیس

شهر پردیس از چند فاز تشکیل شده و از ویژگی‌های بارز این فازها، آرامش نسبی است که در هر فاز جریان دارد. در هریک از این فازها می‌توان آپارتمان‌های مسکونی و ویلایی زیبایی را مشاهده کرد. در صورتی که قصد سکونت در شهر پردیس را دارید با ما همراه باشید چرا که در ادامه بیشتر به جزئیات هر فاز می‌پردازیم.

بررسی صفر تا صد امکانات پردیس و فازهای آن

فاز ۱ شهر پردیس

در قسمت مرکزی شهر پردیس، فاز 1 قرار دارد. این فاز از قدیمی‌ترین قسمت های شهر به شمار می‌آید و در آن می‌توانید آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی مختلفی را مشاهده کنید که از متراژهای بالایی برخوردار هستند. این منطقه یکی از بهترین مناطق شهر پردیس شناخته می‌شود که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

فاز ۲ شهر پردیس

فاز ۲ پردیس به  دلیل دسترسی مناسبی که به مراکز خرید دارد، اهمیت بسیاری پیدا کرده است. در این فاز هم مانند فاز یک می‌توانید خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های مسکونی را مشاهده کنید.

فاز ۳ شهر پردیس

فاز ۳ شهر پردیس نسبت به دو فاز گفته شده تفاوت‌هایی دارد. از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در موقعیت خوبی قرار دارد و همچنین دارای واحدهای مسکن مهر نیز هست. در این فاز می‌توانید مراکز خرید متعددی را هم مشاهده کنید. درنتیجه اگر به دنبال گزینه‌ای مناسب برای سکونت هستید، فاز ۳ انتخاب مناسبی است.

فاز ۴ شهر پردیس

خانه‌هایی که در فاز ۴ پردیس قرار دارند از متراژ بالایی برخوردار هستند. اگر به دنبال خانه‌ای با زیر بنای زیاد هستید می‌توانید به سراغ این فاز از شهر پردیس بروید.

بررسی صفر تا صد امکانات پردیس و فازهای آن

فاز ۵ شهر پردیس

خانه‌های این فاز از شهر پردیس هنوز تکمیل نشده و بیشتر آن‌ها در مرحله ساخت و احداث هستند. آپارتما‌ن‌هایی که در این فاز در حال ساخت هستند نسبت به باقی فازها از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. بنابراین اگر به دنبال خانه با قیمت مناسب هستید، سرمایه‌گذاری در این فاز انتخاب مناسبی است.

فاز ۶ شهر پردیس

در این فاز ۶ پارک فناوری پردیس و همچنین دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور واحد پردیس واقع شده است.

فاز ۷ شهر پردیس

فاز ۷ شهر پردیس، منطقه‌های سیاه سنگ و خرمدشت در برگرفته و در آن واحدهای صنعتی مختلفی واقع شده است.

فاز ۸ شهر پردیس

اگر به دنبال مسکن مهر با قیمت کم هستید، می‌توانید از واحدهایی که در این فاز قراردارند دیدن کنید.

فاز ۹ شهر پردیس

فاز ۹ پردیس هنوز تکمیل نشده و در دست ساخت و احداث است. اما با این حال اگر به دنبال واحدهای مسکونی با قیمتی کم بودید می‌توانید به سراغ این فاز بروید.

فاز ۱۰ شهر پردیس

فاز 10 شهر پردیس علاوه بر آپارتمان‌هایی که در آن قرار دارد این امکان را در اختیار شما می گذارد که با خرید زمین، واحد مسکونی دلخواه خود را بسازید.

فاز ۱۱ شهر پردیس

شهرک آرا، نام دیگر فاز ۱۱ است و از ویژگی‌های آن می‌توان به دارا بودن واحدهای ۸۵ متری دو خوابه با امکانات، مقاومت بالای این ساختمان‌ها در برابر زلزله و ویوی فوق العاده زیبا اشاره کرد.

بررسی صفر تا صد امکانات پردیس و فازهای آن

 امکانات شهر جدید پردیس

همان‌گونه که در بالا به آن اشاره شد، استقبال خوبی که از این شهر جدید به عمل آمد و افزایش روزافزون تقاضا برای خرید آپارتمان در پردیس، باعث شد تا در مدت زمان کوتاهی، رشد چشم‌گیری داشته‌باشد. از جمله امکانات این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •  پارک‌ها و فضای سبز زیبایی چون نور الشهدا، باغ گل، پارک سلامت، بوستان گلها، بوستان ارغوان، پارک ولایت، بوستان الغدیر، پارک مشاهیر و بوستان خلیج فارس
  • بیمارستان شفا و درمانگاه‌های متعدد
  • مجتمع‌های تجاری بهارستان، گلستان، ایران زمین، پاساژ الماس، پاساژ نیما، مرکز خرید امید، مرکز خرید پردیس و مرکز خرید ولیعصر.
  • دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و پارک فناوری پردیس.
  • مساجد متعدد
  •  مکان‌های گردشگری چون پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سد لار یا آبشار کمرد.

دسترسی به شهر پردیس

شهر پردیس با توجه به اینکه جزو شهرک‌های خارج از تهران به شمار می‌آید، اما از دسترسی بسیار عالی برخوردار است. شهر پردیس در 17 کیلومتری تهران قرار دارد و دسترسی آن به اتوبان‌های مهم تهران رفت و آمد را بسیار آسان کرده‌است. بنابراین اگر قصد تردد با اتومبیل شخصی خود را دارید، برای فاصله بین تهران تا پردیس 15 الی 20 دقیقه زمان  لازم است.

این شهر برای حمل و نقل عمومی نیز تدابیری اندیشیده‌ است. به گونه‌ای که خطوط اتوبوسرانی و تاکسی‌های متعددی در فازهای آن وجود دارد. شهر پردیس مترو ندارد، اما شما می‌توانید از نزیک‌ترین ایستگاه‌های مترو  فرهنگسرا، چهارراه تهرانپارس و نوبنیاد به این شهر دسترسی داشته باشید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ادم بی فرهنگ توش زیاد شده املاک می تازونن سر سال بلندت میکنن سالی صد درصد افزایش اجاره داره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سالی صد در صد افزایش واحد صاحبخانه،صاحبخانه روترغیب به افزایش اجاره میکنه ،قانون تجارت با کسی تعارف نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج