۱۲۵۹۲۴۹
۱۳۹۱
۱۳۹۱
پ

ثروتمند شدن با چند قدم فوق‌العاده ساده

ثروتمند شدن مسیری ساده است اما این روزها مردم به دنبال راه های بسیار سخت برای رسیدن به ثروت هستند در صورتیکه بسیار راحت میتوانند آن را با کمی مشورت با آدم های خبره پیدا کنند یکی از این مسیر ها ورود به حوزه جذاب پنل میباشد که در این مقاله درباره آن میخوانید.

پنل ال ای دی

تکنوتل توانسته است پنل های خود را در ابعاد متفاوت و سایز های گوناگون ارائه دهد. پنل ال ای دی روکار تکنوتل با توجه به نیاز بازار به صورت رو کار و توکار طراحی شده است.

از موارد کاربرد پنل های تکنوتل می توان در طلافروشی ها، تالارها، دفاتر اداری، فروشگاه ها و... نام برد. یکی دیگر از حسن های انتخاب این پنل ها این است که می توان به نور فوق العاده و طراحی زیبای آن اشاره کرد. ه همراه دیگر قطعات الکترونیکی درجه یک از جمله منبع نور بک لایت (ماژول های ال ای دی به صورت کف چین) و دفیوزری از نوع طلق ضد خش برای ساخت محصول تعبیه شده اند که باعث مقاومت بالای چراغ در برابر اشعه یو وی و ضربه می شوند.

ثروتمند شدن با چند قدم فوق‌العاده ساده

پنل روکار

پنل های رو سقفی مصرف انرژی پایینی داشته و به محیط زیست آسیب کمتری می رسانند. همچنین این لامپ ها جنس مقاومی دارند و طولانی مدت می توان از آن ها استفاده کرد. این نوع لامپ ها نسبت به سایر لامپ های کم مصرف و رشته ای گرمای بسیار پایینی تولید می کنند و به این صورت باعث کاهش اتلاف انرژی می شوند و استفاده از آن ها در طولانی مدت به نفع مصرف کننده خواهد بود. این نور پردازی ها را می توانید در آشپزخانه و سرویس های بهذاشتی به کار ببرید و از نور یکنواخت آن لذت ببرید. نور این پنل روکار نوعی آرامش به شما خواهد بخشید.

ثروتمند شدن با چند قدم فوق‌العاده ساده

پنل سقفی

در صنعت لوازم الکتریکی که از ان ها در هنگام ساخت ساختمان استفاده می شود  پنل سقفی روکار40* 40  از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و توانسته سهم بسیار بالایی از بازار مصرفی را به خود اختصاص بدهد.

این محصول بر اساس توان خرید مردم جامعه قیمت گذاری می شود بنابراین اکثر افراد توانایی تهیه این محصول را دارند. نوری که از این محصول به بیرون منتشر می شود دارای زاویه صد و بیست درجه ای بوده و از این نظر می توان گفت که زننده نخواهد بود.

این نوع محصولات دارای توانایی تنظیم نور در ساختار خود بوده اند به گونه ای که از طریق کنترل می شود نور خروجی آن ها را به میزان دلخواه تنظیم نمود. در پنل های سقفی که به صورت مربعی وجود دارند هر چه تعداد ال ای دی های موجود در کالا بیشتر باشد توان نوردهی بالا تری خواهند داشت.

ثروتمند شدن با چند قدم فوق‌العاده ساده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج