۱۲۵۹۶۰۳
۲۱۳
۲۱۳
پ

نور امید با محصول آباژور به کسب و کارم بازگشت

پس از آن که جهت رسیدن به پول و ثروت راه های مختلفی را امتحان کردم و به نتیجه نرسیدم تصمیم گرفتم شانس خود را یکبار دیگر امتحان کنم و موجب شد با شروع کسب وکار جدید در حوزه آباژور به درآمد میلیاردی برسم و امید به زندگی ام افزایش پیدا کرد.

آباژور رومیزی

آباژوها انواع مختلفی دارند و در رنگهای مختلفی به فروش می رسد که بسیاری از افراد طرفدار نورهای زیاد هستند و در مقابل بعضی از افراد ترجیح می دهند که در نورهای کم اوقات خود را بگذرانند، پس در هنگام خرید آباژور به این نکته توجه کنید. آباژور رومیزی و یا پایه بلند هستند که حتما شما تا به حال دیده اید.

قسمت بالای آباژور از یک کلاهی ساخته شده است که مقدار نور پخش شده را کنترل می کند، هر چه این کلاه رنگ روشن تری داشته باشد، نور بیشتر و هر چه رنگ تیره تری داشته باشد، نور کمتری را پخش می کند. معمولا افرادی که برای انجام یک کار نیاز به نور مستقیم دارند تا دقت آنها در کار بالا برود، می توانند از آباژور استفاده کنند.

نور امید با محصول آباژور به کسب و کارم بازگشت

آباژور

در تزیین دکوراسیون از ابزارهای مهم نورپردازی غیر متمرکز باید به آباژور کنار سالنی چوبی اشاره نمود که قیمت آن با توجه به اندازه، نوع متریال، طرح و مدل این محصولات با یکدیگر فرق دارد.

 معمولاً آباژورهای کنار سالنی چوبی با استفاده از مرغوب ترین چوب‌های طبیعی تولید می شوند و جزء کالاهای خاص و زیبا در دکوراسیون هستند که از نظر متریال در کیفیت بالا قرار گرفته اند و قیمت فروش آنها به نسبت دیگر آباژورها بیشتر است، اما با خرید یک باره این محصولات می توانید از آنها در محیط‌های مختلف استفاده نمایید و فضای زیبا و بی نظیر را به وجود آورید.

نور امید با محصول آباژور به کسب و کارم بازگشت

آباژور کلاسیک

تولیدکنندگان کلاهک آباژور، آباژور کلاسیک را در انواع مختلف تولید می کنند که رایج ترین آنها مدل دایره ای و مربعی است. یکی از راه های ساده برای زیبا سازی محیط و فضای منزل شما، استفاده از انواع آباژور در طرح و رنگ متفاوت می باشد که با روشن نمودن آن زیبایی فوق العاده ای در محیط ایجاد می شود.

یکی از قابلیتهای ویژگی که این آباژورها دارا می باشند این است که پایه آنها قابلیت تنظیم دارد و به راحتی با یک ضامن می توانید آن را به هر سایزی که می خواهید تنظیم کنید. قیمت آباژور پایه چوبی به عوامل مختلفی مانند جنس کلاهک و بدنه آباژور نیز بستگی دارد که آباژورهای فلزی و کلاسیک از گرانترین محصولات در بازار فروش می باشد.

تولیدکنندگان آباژورهای فلزی در ساخت این محصول از متریالهای با کیفیت و مرغوب استفاده می نمایند تا آنها به مرور زمان دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نشوند. یکی از گرانترین این محصول، آباژوری است که جنس برنجی تهیه می شود چرا که این فلز بسیار گران و کمیاب بوده و فرآیند تولید آن بسیار سخت است.

نور امید با محصول آباژور به کسب و کارم بازگشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج