جاباما
۱۲۶۳۵۴۸
۱۲۷۲
۱۲۷۲
پ

آخرین وضعیت پرونده سینماگران بازداشتی

پیگیری کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضائیه و خانه سینما، در خصوص سینماگران بازداشت شده در ناآرامی‌های اخیر، نتیجه بخش بوده و پرونده تعدادی از سینماگران مورد مساعدت قرار گرفت.

ایلنا نوشت: پیگیری کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضائیه و خانه سینما، در خصوص سینماگران بازداشت شده در ناآرامی‌های اخیر، نتیجه بخش بوده و پرونده تعدادی از سینماگران مورد مساعدت قرار گرفت.

آخرین وضعیت پرونده سینماگران بازداشتی

روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی در راستای رسیدگی و پیگیری مشکلات سینماگران بازداشت شده در پی ناآرامی‌های اخیر، گفت: کمیته مشترک سازمان سینمایی، قوه قضائیه و خانه سینما که مدت‌ها قبل به منظور پیگیری مشکلات سینماگران در محل سازمان سینمایی تشکیل شده است، در جلسات متعددی با مراجع و دستگاه‌های ذیربط در خصوص پرونده سینماگرانی که طی دو ماه اخیر به واسطه برخی فعالیت ها و موضع گیری ها دچار مشکلات قضایی شده اند، تصمیمات جدیدی اتخاذ شد.

وی افزود: به موجب این جلسات تعدادی از پرونده این سینماگران با سرعت بیشتری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که از آن میان برخی پرونده ها به اخذ تعهد و برخی دیگر منجر به صدور قرار وثیقه و آزادی بازداشت شدگان شد.

سهرابی ادامه داد: طی روزهای اخیر موضوع سینماگران بازداشتی و همچنین تعیین تکلیف پرونده تعدادی از فعالان صنوف مختلف سینمایی با پیگیری مداوم سازمان سینمایی در کمیته قضایی که متشکل از نمایندگانی از دادستانی ، خانه سینما و سازمان سینمایی است با همکاری مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و در مواردی که امکان مساعدت و اغماض وجود داشته است نهایت همکاری صورت گرفت.

وی عنوان کرد: کمیته قضایی سازمان سینمایی کماکان به تلاش خود در جهت حل و فصل مشکلات و مسائل بوجود آمده برای اعضای سینما ادامه خواهد داد تا به یاری خدا، هر چه زودتر مشکلات سینماگران مرتفع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج