جاباما
۱۲۶۴۳۱۴
۵۷۸۳۴
۵۷۸۳۴
پ

تصمیم مهم نظام در خصوص حجاب

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.

ایرنا: دادستان کل کشور در ادامه کشف حجاب را از رنج‌های کنونی یادکرد و گفت: مجلس و شورای عالی انقلاب اسلامی در حال کار و مطالعه بر روی مساله حجاب هستند که نتایج آن تا ۱۵ روز آینده مشخص خواهد شد؛ این تصمیم‌سازی‌ها باید بر اساس تدبیر صورت بگیرد.

وی گفت:دستگاه قضایی به دنبال تعطیلی پلیس امنیت اجتماعی نیست؛ منتهی بعد از حوادث اخیر دستگاه‌های امنیتی و فرهنگی به دنبال حل مدبرانه‌ای مساله هستند.

منتظری اظهار داشت: دستگاه قضایی در حال تدوین و پیش‌نویس لایحه مربوط به حوزه عفاف و حجاب است.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده معترضان در تمام استان‌ها آغاز شده، گفت: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر که نقش موثری دراغتشاشات اخیر نداشتند آزاد شدند، ولی کسانی که دست به تخریب اموال عمومی و قتل شدند طبق ضوابط قانونی با آن‌ها برخورد می‌شود.

منتظری با تاکید بر ضرورت جدایی صف معترضین و اغتشاشگران، افزود: دادستانی کشور نسبت به جدایی صف معترضین و جلوگیری از بی‌عدالتی در صدور حکم و حبس حساسیت دارد و با دقت آن را بررسی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج