۱۲۶۵۹۰۳
۴۲۱۱
۴۲۱۱
پ

پیامی برای دانشجویانی که نظام را قبول ندارند

پورابراهیمی: دانشجویان که اصل نظام را قبول ندارند در اقلیت هستند، چنین افرادی در همه کشورها وجود داشته و بعضا با ساختار حاکمیت‌شان مواجه می‌کنند.

ایسنا: رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اولین کار در کشور را برگرداندن آرامش به دانشگاه دانست و گفت: این برای دانشگاه زیبنده نیست که اجازه اظهارنظر به افراد در حوزه علمی و تخصصی مسائل سیاسی داده نشده و با یک رفتار خارج از نزاکت، عرف و متداول و دور از جامعه معمولی و نه فقط جامعه علمی برخورد شود.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در آستانه روز دانشجو به ارائه تحلیلی از فعالیت های دانشجویان و چرایی رادیکالیسم سیاسی در دانشگاه‌ها و بیان شعارهای هنجارشکنان پرداخت.

وی توضیح داد: در سال های اخیر مباحث حوزه دانشگاه به تحولاتی نیاز داشت تا بتواند متناسب با شرایط عمومی کشور پاسخگوی بخشی از مطالبات جریان دانشجویی در کشور باشد. همچنین موضوعاتی را در عرصه خدمت و همراهی با نظام و در راستای رفع نیازهای کشور پیگیری کند؛ جریان دانشجویی و دانشگاه، موفقیت های بزرگی در حوزه رفع نیازهای کشور بدست آورد که بخش زیادی از اتفاقات مثبت رخ داده در عرصه علم و دانش را مدیون مجاهدت‌های جریان دانشجویی و استادی در دانشگاه ها هستیم. اساتید و دانشمندان حوزه علمی کشور کسانی هستند که پیش از این دانشجو بوده و فعالیت‌های سازنده‌ای داشتند.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه دانشجویان، اساتید و دانشگاه ها نقش بارزی برای پاسخ به نیازهای کشور دارند و باید از آن ها تقدیر کرد، افزود: البته گاهی علی رغم افزایش ظرفیت علمی، رشد علمی در کشور به دلایل مختلف کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان که اصل نظام را قبول ندارند در اقلیت هستند، چنین افرادی در همه کشورها وجود داشته و بعضا با ساختار حاکمیت‌شان مواجه می‌کنند. در مقابل قاطبه دانشجویان به انقلاب، نظام، رهبری و شهدا اعتقاد دارند اما انتقاداتی به عملکرد مسئولان داشته و خواستار بهبود عملکردها هستند بنابراین جدا کردن آن ها از موضوعات اساسی است؛ باید مرزی ایجاد شود بین انتقاد علمی، سازنده و کارشناسی با فضایی که دانشگاه را به سمتی می برد که اساسا از بستر نگاه علمی خارج کند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج