۱۲۶۶۸۵۳
۳۷۸۸
۳۷۸۸
پ

پیکر رستم قاسمی در حرم رضوی طواف داده شد

 پیکر مرحوم خادم الرضا، "رستم قاسمی" وزیر پیشین راه و شهرسازی دولت سیزدهم ساعتی قبل در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد.

ایرنا: پیکر مرحوم خادم الرضا، "رستم قاسمی" وزیر پیشین راه و شهرسازی دولت سیزدهم ساعتی قبل در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد.

 پیکر آن مرحوم شنبه شب پس از انتقال به مشهد مقدس، با همراهی استاندار خراسان رضوی و جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) وارد حرم مطهر امام رضا(ع) و طواف داده شد.

پیکر رستم قاسمی در حرم رضوی طواف داده شد

پیکر وزیر اسبق دولت سیزدهم پس از طواف در حرم مطهر رضوی با قرائت زیارت امین الله توسط خادمان شیفت شب این بارگاه، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی بدرقه و برای تشییع به تهران منتقل شد.

رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح روز پنجشنبه، ۱۷ آذرماه درگذشت.

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا به همرزمان شهیدش پیوست.

سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد اما قاسمی ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد، که از حدود دو ماه قبل بیماری وی تشدید شد.

این مقام مسوول از رئیس جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز خانواده و همه دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

کارنامه خدمت قاسمی چه در دوره وزارت راه و شهرسازی و چه در مسئولیت‌های متعدد قبلی در وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و پشتیبانی از جریان پر افتخار مقاومت، کارنامه‌ای درخشان و مایه آبروی آن عنصر خدمتگزار، مردمی و ولایتمدار در دنیا و آخرت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج