۱۲۶۷۹۲۱
۳۰۳۹
۳۰۳۹
پ

روسیه: ادعا‌ها علیه ایران دروغ شاخدار است

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در گفت‌وگویی، ادعای رسانه‌ها و دولت‌های غربی را درباره به کار رفتن پهپاد‌های ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین رد کرد. دمیتری پولیانسکی، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در گفتگو با این شبکه درباره ادعای غرب مبنی بر به کار رفتن پهپاد‌های ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، این گزارش‌ها را «دروغ شاخ‌دار» غرب تلقی کرده و گفت: ما هیچ مدرکی در این زمینه ندیده‌ایم.

پولیانسکی در ادامه گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.

این دیپلمات روس افزود: شواهدی رسانه‌های غربی را فراگرفته است، واقعا خنده‌دار است، یکی از آن‌ها تصویر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین است که کنار چیزی ایستاده که ادعا می‌شود یک پهپاد ایرانی است.

مقامات تهران و مسکو موضوع همکاری‌های نظامی ایران را در چارچوب روابط دوجانبه دو کشور دانسته و گفته‌اند این موضوع ارتباطی به جنگ اوکراین ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج