۱۲۶۸۶۰۸
۲۲۰۷
۲۲۰۷
پ

گزارش پنتاگون درباره موجودات فضایی منتشر شد

مقامات پنتاگون اعلام کردند که برای بررسی بیشتر حضور بیگانگان در زمین، دفتر جدیدی تأسیس کرده‌اند.

دیجیاتو نوشت: مقامات پنتاگون اعلام کردند که برای بررسی بیشتر حضور بیگانگان در زمین، دفتر جدیدی تأسیس کرده‌اند.

مقامات ارشد دفاعی ایالات متحده اخیراً گفته‌اند که دفتر جدیدی در پنتاگون صدها گزارش از اشیای ناشناس در هوا، دریا، فضا و فراتر از آن را بررسی می‌کند و هرچند هنوز هیچ نشانه‌ای از حیات بیگانه در زمین کشف نشده است، اما جست‌وجوها در این زمینه افزایش پیدا می‌کند.

واشنگتن پست در شرایطی این گزارش را منتشر کرده است که یک گروه دوحزبی از قانون‌گذاران به وزارت دفاع فشار می‌آورند تا مواردی از پدیده‌های ناشناس را بررسی کند و اطلاعات مربوط به آن‌ها را به‌طور عمومی افشا کند. به گفته مقامات، دفتر All-domain Anomaly Resolution که در ماه ژوئیه تأسیس شد، گزارش‌های اخیر را ارزیابی می‌کند و به‌زودی می‌تواند روایت‌هایی را تحلیل کند که قدمت آن‌ها به دهه‌ها قبل برمی‌گردد.

گزارش پنتاگون درباره موجودات فضایی منتشر شد

توضیح مقام پنتاگون درباره حضور بیگانگان در زمین

«رونالد مولتری»، مقام ارشد اطلاعاتی پنتاگون در جریان یک کنفرانس خبری که در آن برای اولین‌بار در مورد این دفتر و کار آن صحبت شده است، به خبرنگاران درباره وجود بیگانگان فضایی گفت: «در حال حاضر... ما چیزی برای ارائه نداریم.»

به گفته مقامات پنتاگون، افزایش ناگهانی پهپادها، از جمله آن‌هایی که توسط دشمنان خارجی و افراد آماتور اهل سرگرمی اداره می‌شوند، عامل بسیاری از این گزارش‌ها است. «شان کرک پاتریک»، مدیر دفتر جدید که همراه با مولتری در کنفرانس جدید با رسانه‌ها صحبت کرد، گفته است: «برخی از این چیزها تقریباً با هواپیما برخورد می‌کنند و ما این را به‌طور منظم می‌بینیم.»

آن‌ها همچنین در جریان این کنفرانس گفتند که دولت ایالات متحده از حسگرهای پیچیده در سراسر جهان برای جمع‌آوری داده‌های موردنیاز خود استفاده می‌کند و این دفتر اطلاعات مربوط به آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و از ارائه توضیح بیشتر خودداری کردند.

مولتری همچنین گفت: «پدیده‌های ناشناس در همه حوزه‌ها، تهدیدات بالقوه‌ای برای امنیت شخصی و امنیت عملیاتی هستند و آن‌ها مستحق توجه فوری ما هستند.»

گزارش پنتاگون درباره موجودات فضایی منتشر شد

درحالی‌که بیشتر گزارش‌هایی که پنتاگون بررسی می‌کند، درباره اشیای هوایی هستند، مقامات دفاعی همچنین به‌طور فزاینده‌ای نگران فعالیت‌های غیرعادی در زیر سطح اقیانوس، در فضا و روی زمین هستند. به همین دلیل، پنتاگون اکنون از اصطلاح دیده‌های غیرعادی ناشناس یا UAP به‌جای توصیفات قبلی مانند «شیء پرنده ناشناس» یا UFO استفاده می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج