۱۲۷۱۵۱۵
۹۱۶۷
۹۱۶۷
پ

بازار طلا برای فتح قله‌های جدید آماده می‌شود؟

قیمت طلا و سکه امروز نیز مشابه روز گذشته روندی افزایشی را طی می‌کند. طی هفته‌های اخیر قیمت دلار و چشم‌انداز تورمی، تقاضا در بازار طلا و سکه را نیز افزایش داده است تا بازار در نقطه جوش قرار گیرد.

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت طلا و سکه امروز نیز مشابه روز گذشته روندی افزایشی را طی می‌کند. طی هفته‌های اخیر قیمت دلار و چشم‌انداز تورمی، تقاضا در بازار طلا و سکه را نیز افزایش داده است تا بازار در نقطه جوش قرار گیرد.

قیمت طلا و سکه روز گذشته روندی افزایشی را طی کرد تا سکه در کانال ۲۰ میلیون تومانی پیشروی کند. معاملات امروز بازار طلا نشان می‌دهد، امروز هم انواع سکه روند افزایشی را ادامه می‌دهند.

بازار طلا برای فتح قله‌های جدید آماده می‌شود؟

قیمت طلا (۱۸عیار) نیز اکنون یک میلیون و ۸۲ هزار و ۸۹۲ تومان برای هر گرم است. این فلز ارزشمند نیز هم‌مسیر با سکه و دلار در حال پیشروی است.

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار در مسیری افزایشی قرار دارد.

حباب این نوع سکه در این لحظه دو میلیون و ۵۹۹ هزار تومان، معادل ۱۲/۸ درصد است که نسبت به دیروز کاهش داشته است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم که دو روزی است در کانال ۱۹ میلیون تومانی بالا می‌رود امروز و در لحظه تنظیم این گزارش به ۱۹ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسیده است. حباب این سکه نیز یک میلیون و ۹۴۹ هزار تومان است که ۹.۹ درصد برآورد می‌شود.

قیمت نیم‌ سکه

قیمت نیم ‎‌سکه در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شده و نسبت به نرخ بازگشایی امروز تغییری نداشته است. حباب این سکه نیز سه میلیون و ۶۹۵ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت ربع سکه

قیمت این سکه پرطرفدار نیز نسبت به آخرین نرخ دیروز تغییری نداشته و اکنون ۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده و قیمت حباب آن نیز پنج میلیون و ۷۰ هزار تومان است. با وجود روند کاهشی حباب باقی سکه‌ها قیمت این نوع افزایشی بوده.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی نیز نسبت به نرخ بازگشایی امروز تغییری نداشته و روی قیمت چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ثابت مانده است. حباب این سکه نیز دو میلیون و ۲۳۷ هزار تومان برآورد می‌شود.

سکه روز گذشته روندی صعودی را در پیش گرفت. با از میان رفتن سیگنال‌های مثبت از برجام در چندماه گذشته و افزایش تورم در جامعه تقاضا برای تبدیل پول به کالاهای سرمایه‌ای بالا رفت. سکه در این بین از تقاضای بیشتری برخوردار شد و در کنار رشد قیمت دلار صعودی بی‌سابقه را در پیش گرفت و همین آذرماه بود که در قله قیمتی خود ایستاد.

اکنون نیز این فلز ارزشمند واکنشی به خبرهای جدید برجامی نشان نداده و از مرز ۲۰ میلیون گذشته اکنون در حال پیشروی در این کانال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج