جاباما
۱۲۷۴۴۸۰
۵۶۶۳
۵۶۶۳
پ

پیش‌بینی بارش‌ها در کشور طی ۳ روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: امروز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

همشهری آنلاین: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: امروز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

صادق ضیاییان با پیش بینی شرایط جوی ابرناکی و بارش برای تمام مناطق کشور به جز استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان طی امروز پنجشنبه ۱۵ دی، اظهار کرد: در جنوب کشور احتمال رگبار و رعد و برق و در مناطق سردسیر و مرتفع کشور بارش برف انتظار می رود.

پیش‌بینی بارش‌ها در کشور طی ۳ روز آینده

به گفته وی، در چهارمحال و بختیاری، غرب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و بوشهر بارش شدت خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با بیان اینکه غرب و شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است، درباره شرایط جوی کشور در روز جمعه ادامه داد: جمعه در جنوب استان های فارس، بوشهر و کرمان و در استان هرمزگان رگبار باران گاهی رعد و برق رخ می دهد. شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است و از مقدار بارندگی در سایر مناطق کاسته می شود، در ضمن با گذر امواج تراز میانی جو در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده باران و برف رخ می دهد.

بنا بر اعلام ضیاییان، شنبه علاوه بر اینکه در شرق هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارندگی و وزش باد رخ می دهد؛ در جنوب آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه نیز بارش انتظار می رود و در اوایل شب با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش در غرب سواحل دریای خزر آغاز می شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین این را هم گفت که یکشنبه گستره بارش در سواحل دریای خزر، شرق اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی همراه با وزش باد شدید و کاهش دما پیش بینی می شود و دریای خزر مواج است.

وی با بیان اینکه یکشنبه در برخی مناطق واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار برف پراکنده انتظار می رود، درباره شرایط جوی دوشنبه افزود: دوشنبه بارش در سواحل شمالی و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت و به تدریج با نفوذ سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در مناطقی از غرب، جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران و برف پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۶ دی ) کمی ابری تا نیمه ابری و غبار رقیق، گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و روز  شنبه ( ۱۷ دی‌ ) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۱۵ و ۱۶ دی) بندرعباس با دمای ۲۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌های کشور هستند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج