جاباما
۱۲۷۷۸۳۲
۸۲۹۸
۸۲۹۸
پ

هشدار وزش باد شدید و بارش برف در ۵ استان‌

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران این سازمان برای مقابله با حوادث ناشی از بارش شدید باران، باد و وقوع کولاک و برف در پنج استان کشور در روز سه‌شنبه خبرداد.

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران این سازمان برای مقابله با حوادث ناشی از بارش شدید باران، باد و وقوع کولاک و برف در پنج استان کشور در روز سه‌شنبه خبرداد.

صادق محمودی، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران، وزش شدید باد، بارش برف و وقوع کولاک در برخی از استان‌های کشور گفت: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه شاهد بارش شدید باران و وزش شدید باد در استان‌های بوشهر، جنوب خوزستان، فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود. همچنین طبق پیش‌بینی‌ها در همین روز بارش برف و وقوع کولاک در ارتفاعات و دامنه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و جنوب اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادگران خود در این استان‌ها را برای مقابله با حوادث جوی در روز سه‌شنبه به حالت آماده‌باش درآورده است. در این خصوص تمهیدات لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز نیز اتخاذ شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این شرایط لازم است که مردم نیز رعایت یکسری نکات را در دستورکار خود قرار دهند. از جمله اینکه از تردد غیرضروری چه در سطح شهر و چه در سطح جاده‌ها و معابر پرهیزکنند. از استقرار در کنار مسیل‌ها و رودها در نقاط گفته شده نیز پرهیز شود.

محمودی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد ضروری از معابر این مناطق را دارند، حتما باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند از سالم بودن سیستم گرمایش و برف پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه لازم است که مردم از قرارگرفتن در حاشیه اجسامی که احتمال سقوط کردنشان وجود دارد، پرهیز کنند، گفت: کوهنوردی و صعود به ارتفاعات از جمله مواردی است که انجام آن به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج