۱۲۷۷۸۳۷
۸۸۷۸
۸۸۷۸
پ

مقایسه دو پرچمدار شیائومی برای خرید

در اینجا به مقایسه شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو با ردمی نوت ۱۱ اس – Xiaomi Redmi Note ۱۱ Pro vs Redmi Note ۱۱S به‌عنوان دو محصول پرفروش بازار می‌پردازیم.

گجت‌نیوز نوشت: در اینجا به مقایسه شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو با ردمی نوت ۱۱ اس – Xiaomi Redmi Note ۱۱ Pro vs Redmi Note ۱۱S به‌عنوان دو محصول پرفروش بازار می‌پردازیم.

خانواده ردمی نوت شیائومی در کنار قیمت مقرون به‌صرفه، امکانات و سخت‌افزار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و پاسخگوی نیازهای روزمره عموم افراد هستند. به همین خاطر طی ماه‌های اخیر در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان Redmi Note ۱۱ Pro و Redmi Note ۱۱S جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده‌اند. در این ویدیو قصد داریم به مقایسه سرعت و قدرت سخت‌افزاری این دو گوشی با یکدیگر بپردازیم تا اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، انتخاب آگاهانه‌تری انجام دهید.

آیا ردمی نوت ۱۱ پرو ارزش خرید دارد؟

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد مجهز است که قابلیت‌هایی نظیر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۳۹۵ در هر اینچ و HDR۱۰ دارد. خوشبختانه این گوشی میان رده از جک ۳.۵ میلی متری هدفون بهره می‌برد و اسپیکرهای استریوی آن دوگانه طراحی شده است. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰ است که با فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده و پردازنده مرکزی آن هشت هسته دارد که ۲ هسته آن ۲.۵ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ و شش هسته دیگر ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵ خواهند بود.

در پنل پشتی نسخه‌ی پرو خانواده ردمی نوت ۱۱ با سیستم چهارگانه دوربین‌های عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق سنج روبه‌رو می‌شویم که به ترتیب ۱۰۸+۸+۲+۲ مگاپیکسل هستند. لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز است، ولی سایر سنسورها از چنین قابلیتی بی‌بهره مانده‌اند. خوشبختانه امکان فیلمبرداری با رزولوشن ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه وجود دارد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم توانایی ثبت تصاویر خوبی را خواهد داشت. نسخه ۱۲۸ گیگاباتی این گوشی به همراه ۸ گیگ حافظه رم هم‌اکنون با قیمت ۸ تا ۹ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

مقایسه دو پرچمدار شیائومی برای خرید

از آن‌سو گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار استاندارد IP53 دارد و از یک نمایشگر 6.43 اینچی امولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری میوآی 13، تراشه 12 نانومتری مدیاتک هلیو جی 96، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.05 گیگاهرتز، 6 یا 8 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 2.2، دوربین پشتی چهارگانه با لنزهای 108+8+2+2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 33 واتی بهره می‌برد. این گوشی هم‌اکنون با قیمتی در حدود 6.5 تا 7 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج