۱۲۸۴۲۷۱
۱۳۸۷۴
۱۳۸۷۴
پ

محتوای حمایت شده

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

لمینت اقساطی یکی از راهکارهای مناسب و اقتصادی برای زیبایی دهان و دندان است.برای آشنایی با شرایط انجام لمینت اقساطی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

یکی از بهترین روش‌ها، برای داشتن ظاهر زیبا لمینت دندان است که در مدت زمان بسیار کوتاه می تواند تغییرات پیشگیری به چهره و لبخند شما هدیه دهد. دندان ها به علت عوامل مختلفی دچار پوسیدگی، خراب شدن، جرم گرفتن و... می شود که تاثیر بسزایی بر روی چهره و لبخند فرد می گذارد، اما امروزه روش های مختلفی وجود دارد که می تواند لبخند شما را زیبا تر نمایان کند، یکی از این روش ها لمینت است اما به علت هزینه بالای دندانپزشکی بسیاری از افراد قادر به انجام لمینت نیستند که روش اقساطی در کلینیک های گوناگون وجود دارد که به راحتی می توانید لبخند خود را زیباتر نمایان کنید.

کسانی که از پس هزینه های دندانپزشکی با مشکل بر می خورند می توانند راه های دیگر از جمله لمینت اقساطی انجام دهند چرا که هزینه های دندانپزشکی هزینه بالای داشته و برخی از عموم با پرداخت هزینه ها به مشکل بر می خورند به همین دلیل می توانند به موقع برای درمان اقدام کنند. برخی از کلینیک های دندانپزشکی با طرح اقساطی میتواند به مراجعه کنندگان و بیماران، به صورت کامل لمینت دندان ها را انجام دهد.

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

دکتر نعیم سعیدی

برای مشاوره و اطلاع از شرایط پرداخت اقساط کلیک کنید.

20 درصد تخفیف ویژه کاربران برترین‌ها

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۳۶۶۶۰۴

۰۹۱۹۴۸۳۳۸۸۶

با مراجعه به برخی از کلینیک ها می توانید با چندین مرحله مبلغ لمینت را پرداخت کنید. با این روش، علاوه بر رسیدگی به دندان،  فشار مالی را نیز برای خود کمتر کنید چرا که لمینت کردن دندان یک درمان پرهزینه، اما طرفداران فراوانی دارد به همین دلیل روش اقساطی را در اختیار مردم قرار داده اند تا به راحتی انجام دهند.

لمینت دندان چیست؟

یکی از روش‌های مرسوم امروزی برای از بین بردن ایرادات دندان و اصلاح طرح لبخند، استفاده از لمینت دندان است. لمینت روکشی نازک به رنگ دندان طبیعی است که ایرادات جزئی دندان را از بین می‌برد. این پوسته‌ی بسیار نازک روی سطوح جلویی دندان نصب می‌شود و مانند یک روکش دائمی عمل می‌کند.

چه عواملی بر هزینه لمینت دندان تأثیرگذار است؟

یکی از عواملی که در اقدام برای لمینت دندان باید به آن توجه داشته باشید، هزینه لمینت دندان است. برای آشنایی با این فاکتور باید بدانیم چه عواملی بر هزینه لمینت دندان تأثیرگذار است. در ادامه به برخی از این موارد می‌پردازیم:

  • تعداد دندان لمینت شده

قبل از هرچیز باید بدانید هزینه لمینت دندان به صورت واحدی حساب می‌شود. منظور از واحد، هر عدد دندان است. برای محاسبه هزینه لمینت دندان ابتدا باید تعداد دندان یا تعداد دندان لمینت شده را در نظر داشته باشید.

  • مواد لمینت دندان

امروزه در بازار پزشکی انواع لمینت‌های دندان با برندهای مختلف و مواد تشکیل دهنده متفاوت یافت می‌شود. بدون شک لمینت ساخته شده با مواد با کفیت دارای قیمت بالاتری نیز می‌باشد به همین دلیل باید به این فاکتور نیز دقت داشته باشید.

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

  • تجهیزات مورد استفاده برای لمینت دندان

فرایند نصب لمینت دندان یک فرایند پیچیده است. استفاده از تجهیزات تخصصی برای لمینت کردن دندان‌ها، هزینه این روش را برای شما بالاتر خواهد برد.

  • تخصص و تبحر دندان‌پزشک

بسیاری از پزشکانی که جراحی لمینت دندان انجام می‌دهند، دارای تخصص و تبحر بالا در این زمینه هستند و به همین دلیل دستمزد قابل توجهی نیز برای این موضوع در نظر دارند که مراجعان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

  • نوع دندان‌های بیمار

دندان‌های بسیاری از افقراد دارای حساسیت‌های خاصی است که این حساسیت‌ها فرایند جراحی را پیچیده‌تر می‌کنند. عهرچه میزان حساسیت جراحی بالاتر باشد، هزینه لمینت دندان نیز بالاتر می‌رود.

  • موقعیت جغرافیایی مطب یا کلینیک

یکی دیگر از عواملی که در محاسبه قیمت لمینت دندان باید به آن توجه داشته باشید، موقعیت جغرافیایی مطب یا کلینیک است. معمولا کلینیک‌های واقع در مرکز استان دارای تعرفه‌های بالاتری هستند.

با وجود تمامی عوامل تاثیرگذار روی قیمت لمینت دندان متوجه می‌شویم این اقدام زیبایی، دارای هزینه بالایی است که تمامی افراد توانایی پرداخت آن را ندارند.

  • دستمزد دندانپزشک

قیمت لمینت دندان نسبت به دیگر روش های زیبایی دندان بالاتر است که به دلیل کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساخت لمینت می باشد.

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

لمینت اقساطی به چه منظور ایجاد شده است؟

همانطور که متوجه شده‌اید، لمینت دندان یک اقدام زیبایی پر هزینه است. به همین دلیلی تمامی افراد جامعه توانایی انجام لمینت دندان را ندارند. اما این تمام ماجرا نیست. امروزه با ایجاد امکان پرداخت اقساطی لمینت دندان بسیاری از افراد می‌توانند تجربه ظاهری زیباتر داشته باشند و از لبخند خود لذت ببرند.

مزایای لمینت دندان اقساطی

باید بدانید لمینت دندان از جهات مختلفی می‌تواند روش مناسبی برای شما باشد. برخی از مزایای لمینت دندان اقساطی عبارت از موارد زیر هستند:

کارمزد پایین

یکی از دلایلی که لمینت دندان اقساطی را به یک روش به صرفه تبدیل می‌کند، کارمزد کمتر کلینیک است. در پرداخت اقساطی کلینیک برای قسط بندی درست‌تر بخشی از کارمزد مورد نظر خود را حذف می‌کند.

پرداخت هزینه‌های لمینت دندان در بلند مدت

با پرداخت هزینه‌ها در طولانی مدت مراجعان فشار کمتری برای پرداخت تحمل می‌کنند و می‌توانند با پرداخت به موقع هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

شرایط اقساط لمینت دندان چگونه است؟

برای پرداخت اقساطی لمینت دندان باید برخی از شرایط زیر را در نظر داشته باشید و آن‌ها را رعایت کنید:

  • تعیین نوع ضمانت 
  • تعیین سقف اعتبار
  • مشخص کردن زمان بازپرداخت
  • پرداخت پیش پرداخت

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

شرایط پیش پرداخت برای لمینت اقساطی چیست؟

معمولا در کیلنیک‌های مختلف شرایط پیش پرداخت برای لمینت اقساطی متفاوت است اما در کلینیک دندانپزشکی تخصصی دکتر آیدین مغانی حدود 20درصد از هزینه لمینت دندان دریافت می‌شود و سپس مابقی مبلغ به شکل اقساطی تعیین می‌شود.

لمینت اقساطی با چک چگونه امکان‌پذیر است؟

در این روش بعد از پرداخت پیش پرداخت، باید مابقی مبلغ لمینت دندان را در چک‌هایی با مبلغ و تاریخ مشخص به کلینیک ارائه دهید.

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

دندانپزشکی دکتر نعیم سعیدی

  • انجام کلیه خدمات زیبایی ودرمانی
  • لمینیت سرامیکی ایمکس
  • لمینیت سرامیکی فلدسپاتیک
  • کامپوزیت ونییر
  • ایمپلنت دیجیتال
  • بلیچینگ
  • بلیچینگ‌با لیزر
  • جرمگیری
  • روکش سرامیکی
  • در محیطی آرام و‌ بدون استرس با رعایت پروتکل های بهداشتی
  • لمینیت کامپوزیت بلیچینگ با بهترین متریال
  • عصب کشی ترمیم انواع روکش ها جرمگیری ارتودنسی با کادر مجرب

برای مشاوره و اطلاع از شرایط پرداخت اقساط کلیک کنید.

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۳۶۶۶۰۴

۰۲۱-۲۲۳۶۶۶۰۵

۰۹۱۹۴۸۳۳۸۸۶

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

برای مشاهده نمونه‌ها و تخفیف از اینستاگرام بازدید نمایید.

@dr.naeemsaeedi

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

drnaeemsaeedi.com

لمینت دندان اقساطی (شرایط پیش پرداخت و قسط)

سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش ششم، برج مادر، طبقه اول، واحد ۲ شمالی

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج