۱۲۸۴۴۴۰
۱۰۴۵۳
۱۰۴۵۳
پ

واکنش پورعرب به عفو متهمان حوادث اخیر

ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ـ از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد و گفت: الهی شکر که این اتفاق افتاد؛ اگر آشتی ملی هم صورت بگیرد عالی می‌شود تا بتوانیم لب‌های خندان مردم را ببینیم.

ایسنا: ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ـ از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد و گفت: الهی شکر که این اتفاق افتاد؛ اگر آشتی ملی هم صورت بگیرد عالی می‌شود تا بتوانیم لب‌های خندان مردم را ببینیم.

واکنش پورعرب به عفو متهمان حوادث اخیر

پورعرب درباره‌ی احساسش پس از شنیدن خبر موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازاتِ جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، با اظهار خوشحالی و مسرت فراوان از این اتفاق، گفت: خوشحالم این اتفاق افتاد. حال خواهش من و امثال من، جامعه و یا پدر و مادرها در این تصمیم موثر بود، به هر حال اتفاقی که افتاده باعث مسرت و خوشحالی است. خواهش من دو بخش داشت؛ عفو و آشتی ملی. من خواهش می‌کنم این عفو ملی تبدیل به آشتی ملی شود که واقعاً به جامعه‌مان فرصتی بدهیم تا بتوانیم لب‌های خندان مردم را ببینیم و با مردم باشیم؛ چون ما هرکاری که می‌کنیم با مردم هستیم و برای مردم است.

پورعرب تاکید کرد: ما همیشه با مردم خندیده‌ایم، لذت برده‌ایم، با هم گریه کرده‌ایم، جنگیده‌ایم و با هم تاریخ داریم. دلم می‌خواهد واقعا بخش دوم خواهشم هم که آشتی ملی است، اتفاق بیفتد. خواهش می‌کنم از همه مردم و مسوولان که اگر این آشتی ملی هم صورت بگیرد، خیلی عالی می‌شود و فبهاالمراد است.

او با اشاره به درخواست اخیرش روی آنتن زنده برای عفو جوان‌های بازداشتی، خاطرنشان کرد: من آن شب از آبرویم مایه گذاشتم، آبرویم را گرو گذاشتم و خواهش کردم که این اتفاق بیفتد. ممنونم که این اتفاق افتاده است. خیلی باور ندارم که این اتفاق به خاطر حرف‌های من افتاده است؛ ولی خواهشم را به خاطر خانواده‌ها، پدر و مادرها و جوانان مطرح کردم که در این اعتراضات خواسته و ناخواسته شرکت کرده بودند. حال هرچه که بوده، ما به یک آشتی ملی نیاز داریم. ممنون از شما که این مطالب را پوشش می‌دهید. خیلی خوشحال شدم، الهی شکر که این عفو ملی صورت پذیرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج