۱۲۹۲۹۹۷
۱۴۰۱۱
۱۴۰۱۱
پ

این استان‌ها منتظر بارش و کولاک برف باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، وزش باد شدید و کولاک برف در مناطق سردسیر و کوهستانی خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، وزش باد شدید و کولاک برف در مناطق سردسیر و کوهستانی خبر داد.

این استان‌ها منتظر بارش و کولاک برف باشند

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۱۶ اسفندماه) در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، شمال شرق، مرکز دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.  

وی با بیان اینکه این وضعیت تا جمعه (۱۹ اسفند) در این مناطق تداوم می‌یابد، گفت: از بعد از ظهر پنجشنبه (۱۸ اسفند) و طی روز جمعه در مناطقی از یزد، خراسان جنوبی و شمال استان‌های فارس، بوشهر و کرمان و شنبه (۲۰ اسفند) در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور شاهد بارش خواهیم بود.  

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی، شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به شکل برف بوده و با توجه به وزش باد شدید با کولاک برف نیز همراه خواهد بود. 

وی افزود: امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد. 

ضیاییان گفت: سه‌شنبه دریای خزر و از پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس مواج است. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۱۷ اسفند ) قسمتی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ و روز  پنجشنبه ( ۱۸ اسفند ) ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ اسفند) بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین و امروز شهر کرد با دمای صفر درجه سانتیگراد و فردا اردبیل با دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج