۱۲۹۳۱۹۳
۹ نظر
۱۷۹۸۴
۹ نظر
۱۷۹۸۴
پ

هشدار جدی هواشناسی برای ۲۳ استان

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران این سازمان برای امدادرسانی در حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران و وزش باد در ۲۳ استان کشور خبر داد.

ایسنا: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش امدادگران این سازمان برای امدادرسانی در حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران و وزش باد در ۲۳ استان کشور خبر داد.

هشدار جدی هواشناسی برای ۲۳ استان

صادق محمودی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد گفت: برابر اعلام این سازمان از امروز تا شنبه هفته آینده شاهد بارش شدید و رگبار باران و نیز وزش شدید باد در تمام یا بخشی از استان‌های اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، قم، البرز، تهران، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای مواجهه و مقابله با بارش شدید باران و وزش باد شدید و حوادث ناشی از آن تمهیداتی اتخاذ شده است، گفت: در همین راستا نیز سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تمامی امدادگران خود در این استان‌ها را به حالت آماده‌باش در آورده و تجهیزات و امکانات لازم نیز در اختیار آنان قرار گرفته است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود:‌ علاوه بر آن مردم نیز باید یکسری موارد را رعایت کنند. بر همین اساس نیز در هنگام وزش باد باید از حضور در مجاورت سازه‌های سست و اشیایی که احتمال سقوطشان وجود دارد، پرهیز و از حضور در ارتفاعاتی مانند پشت بام و لبه پرتگاه‌ها خودداری کنند. همچنین در هنگام بارش باران نیز لازم است از حضور در مجاورت رودها و مسیل خودداری شود.

هشدار جدی هواشناسی برای ۲۳ استان

هشدار نسبت به طغیان رودخانه‌ها در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی نسبت به احتمال طغیان و بالا آمدن آب رودخانه‌های این استان هشدار داد.

حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان تهران گفت:‌ طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از فردا چهارشنبه ۱۷ اسفند تا جمعه ۱۹ اسفند ماه رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است و بر این اساس بارش تگرگ در مناطق مستعد، بارش برف و وقوع کولاک برف و پدیده مه در ارتفاعات نیز دور از انتظار نیست.

یزدی مهر با بیان اینکه منطقه اثر این مخاطرات نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران پیش بینی شده است افزود: به دنبال فعالیت سامانه بارشی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و بالا آمدن آب رودخانه ها محتمل است که در همین راستا مدیریت بحران در آماده‌باش بوده و توصیه‌ها و هشدارهای لازم در این خصوص به دیگر دستگاه‌های مربوطه نیز داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ادامه داد:‌ توصیه اکید مدیریت بحران به مردم استان تهران این است که در این ایام از حضور یا اسکان در مجاور رودخانه ها و مسیل ها فاصله بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عید اینستا ،بهمون عیدی میده دولت ؟

    • ناشناس

      اینستاگرام جیره بندی شده ؟

    • @@@@@

      تهران را سیل ببرد فردا میگویند اب نداریم
      مدیران کشور خخخخخخخخ

    • ناشناس

      این ۳ روز هست که هو اشناسی اعلام می کند باران شدید.ما که باران نم نم اش هم ندیدیم

    • ناشناس

      خدایا شکر.

    • شکری

      سلام اردبیل طوفان اومد هرچی تمیز کرده بودیم کثیف شد آب هم قطع هست

    • ناشناس

      بازم شکر خدا

    • خلیل ویسی

      کار خدا بی حکمت نیست

    • میلا

      😏

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج