adexo3
۱۳۰۲۲۳۴
۳۱۰۲
۳۱۰۲
پ

آماده‌باش تهران برای وقوع سیل احتمالی

شهردار منطقه ۵ تمهیدات و برنامه‌های این منطقه برای سیل احتمالی را تشریح کرد.

مهر: شهردار منطقه ۵ تمهیدات و برنامه‌های این منطقه برای سیل احتمالی را تشریح کرد.

آماده‌باش تهران برای وقوع سیل احتمالی

 احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در خصوص اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای وقوع سیل احتمالی در محدوده این منطقه اظهار کرد: از سه روز پیش که احتمال اولیه وقوع سیل اعلام شد، لایروبی دو کانال اصلی شهید باکری و میانرود که در ضلع جنوب بلوار فروس قرار دارد را انجام دادیم و همزمان با آن لایروبی انهار به ویژه انهار با عرض زیاد را در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه از امروز همه همکاران نواحی و معاونان خدمات شهری در آماده باش کامل هستند، افزود: با توجه به اینکه محور سولقان و امامزاده داوود در محدوده فرمانداری تهران هستند با هماهنگی فرمانداری اطلاع رسانی به رستوران‌داران مبنی بر تعطیلی مجموعه هایشان انجام شده است ، همچنین تعطیلی جاده امامزاده داوود بستگی به تصمیم فرمانداری دارد و خارج از اراده شهرداری منطقه است اما در مجموع به همه مسافرین آن مسیر هشدار لازم داده خواهد شد که در مسیر رودخانه توقف نداشته باشند و عمدتا در مکان‌های سرپوشیده باشند تا وزش باد نیز باعث ایجاد مشکلات و آسیب به آنها نشود.

شریفی با بیان این مطلب که از ظهر امروز دو بوستان اصلی جوانمردان و کوهسار که ممکن است در آنها حادثه ایجاد شود تا روز جمعه تعطیل شد و در صورت رفع هشدار هواشناسی این دو بوستان بازگشایی خواهند شد، ادامه داد: علاوه بر این تجهیزات ایمنی مانند بابکت ها چ، خودروهای خدمات شهری ، تجهیزات فنی ، اره های برقی فراهم شده تا در صورت رخداد طوفان یا سیل اقدامات لازم توسط عوامل مستقر در محدوده انجام شود.

به گفته شهردار منطقه ۵؛ دبیر مدیریت بحران منطقه در محل کار مستقر است و هماهنگی لازم با آتش‌نشانی، اورژانس و ادارات خدمات رسان صورت گرفته است و بنا بر اقتضایی که پیش می آید تصمیمات مقتضی را در موقعیت اتخاذ خواهیم کرد.

وی در خصوص بهره گیری از تجربه سیل امامزاده داوود برای جلوگیری از خسارات و آسیب های احتمالی حوادث آتی گفت: یکی از مهمترین تجربیات هشدارهایی بود که در حال اعلام آن هستیم، همچنین یکی از مشکلات سیل اخیر امامزاده داوود این بود که لایروبی مناسب صورت نگرفته بود که در حال حاضر انجام شده است؛ در کنار این موارد، توجیه شهروندان نیز از نکات مهمی است که ما بنرهای اطلاع رسانی نصب سدهغ و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها را به صورت مستمر انجام می دهیم؛ اطمینان داریم که شهروندان نیز نسبت به موضوع هوشیار تر هستند و انشالله مشکلی پیش نخواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج