۱۳۰۲۳۲۰
۱۹۲۱
۱۹۲۱
پ

در کشورهای مختلف جهان چقدر انعام می‌دهند؟

در هر کشور چقدر باید انعام بدهید؟ پاسخ این سوال می تواند بسته به کشور و نوع خدماتی که شامل حالتان شده است بسیار متفاوت باشد

روزیاتو: در هر کشور چقدر باید انعام بدهید؟ پاسخ این سوال می تواند بسته به کشور و نوع خدماتی که شامل حالتان شده است بسیار متفاوت باشد. در برخی از کشورها مانند ایالات متحده، انعام دادن به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ کار و خدمات تبدیل شده است. چه برای خوردن قهوه، یا تحویل سفارش غذا، یا اقامت در هتل برای تعطیلات باشید، انعام بخشی از هزینه های شما محسوب می شود. اما در برخی دیگر از کشورها، انعام دادن خیلی طرفدار ندارد و حتی با آن مخالفت می شود. اینفوگرافیک زیر روند انعام دادن را در ۱۶۲ کشور را نشان می دهد.

در کشورهای مختلف جهان چقدر انعام می‌دهند؟

چقدر باید در رستوران ها انعام بدهید؟

در کشورهای مختلف جهان چقدر انعام می‌دهند؟

کاوش در غذاهای محلی و امتحان کردن رستوران‌های مختلف می‌تواند بخش مهمی از تعطیلات بین‌المللی باشد، اما درک آداب انعام دادن در هر کشور نیز همین‌طور است.

پیش خدمت ها و بارمن ها در ایالات متحده، اغلب به انعام برای به دست آوردن پول مورد نیاز احتیاج دارند و بخشی از حقوق آنها را تشکیل می دهد، درحالی که انعام دادن در یک رستوران در ژاپن، چین یا کره جنوبی برای کارفرمایان، توهین آمیز تلقی می شود.

در کشورهای مختلف جهان چقدر انعام می‌دهند؟

همچنین در نظر بگیرید اگر در رستورانی در کانادا، صربستان یا جمهوری دومینیکن هستید، انعام های حدود ۲۰ درصد از هزینه کل در بالای محدوده مورد انتظار معمولی قرار دارند. در همین حال، ۶۶ کشور از انعام ۱۰ درصدی هم استقبال می کنند.

برخی از کشورها هزینه انعام را در قالب هزینه خدمات لحاظ می کنند. در عین حال برخی از کشورها مانند هند انعام اجباری رستوران ها را ممنوع کرده اند.

چقدر باید به کارکنان هتل انعام بدهید؟

در کشورهای مختلف جهان چقدر انعام می‌دهند؟

اگر در ایالات متحده یا کانادا هستید، انعام کارکنان از ۲ تا ۵ دلار آمریکا متغیر است. از سوی دیگر، در کشورهایی مانند آرژانتین، تایلند و سریلانکا، می‌توانید با ۵۰ سنت انعام کارتان را راه بیاندازید.

برای بسیاری از کشورهای دیگر جهان، از جمله برزیل، مکزیک و هند، انتظارات برای انعام کارکنان هتل، معمولاً ۱ تا ۲ دلار است.

انعام دادن برای حمل و نقل

در کشورهای مختلف جهان چقدر انعام می‌دهند؟

وقتی با ماشین خود یا وسایل نقلیه عمومی سفر نمی‌کنید، مسافران از تاکسی‌های محلی و خدمات حمل و نقل مانند Uber و Lyft استفاده می کنند. جالب اینجاست که این رانندگان در ۸۸ کشور جهان انتظار هیچ گونه انعامی ندارند. بسیاری از کشورها از جمله هند، سوئد و مراکش تنها مبلغ کرایه را می گیرند. اما در ۲۱ کشور دیگر از جمله کانادا، تاکسی‌ها معمولاً ۱۰ درصد بیشتر از قیمت سفر دریافت می‌کنند. در ایالات متحده رانندگان با دریافت ۱۵ درصد کرایه تاکسی در صدر فهرست قرار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج