adexo3
۱۳۰۴۷۹۵
۲۸۴۴
۲۸۴۴
پ

هشدار درباره نگرانی مردم از گرانی اجاره مسکن

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در نماز جمعه تبریز، گفت: آل هاشم در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل جابجایی مستاجران در کشور، افزود: در چنین شرایطی بخشی از جامعه به حق نگران اجاره بها بوده و از سویی آسیب پذیرترین قشر در ایران در اثر تورم هم مستاجران هستند که رئیس جمهور محترم این مسئله را به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده است.

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در نماز جمعه تبریز، گفت: آل هاشم در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل جابجایی مستاجران در کشور، افزود: در چنین شرایطی بخشی از جامعه به حق نگران اجاره بها بوده و از سویی آسیب پذیرترین قشر در ایران در اثر تورم هم مستاجران هستند که رئیس جمهور محترم این مسئله را به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، گفت: چند روز پس از راهپیمایی گسترده مردم ایران و ملت‌های خاورمیانه در روز قدس که ماهیت ضد صهیونیستی داشته است، یکی از رهبران به اصطلاح برانداز به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد.

هشدار درباره نگرانی مردم از گرانی اجاره مسکن

وی در ادامه با اشاره به افزایش حجم آب ورودی به دریاچه ارومیه طی هفته‌های اخیر، افزود: بخشی از این آب ناشی از بارندگی‌ها و بخشی دیگر نیز مربوط به تاثیر سامانه انتقال آب به دریاچه است که در این راستا بایستی برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه به صورت منظم اجرایی شوند.

آل هاشم در ادامه با اشاره به فرارسیدن فصل جابجایی مستاجران در کشور، افزود: در چنین شرایطی بخشی از جامعه به حق نگران اجاره بها بوده و از سویی آسیب پذیرترین قشر در ایران در اثر تورم هم مستاجران هستند که رئیس جمهور محترم این مسئله را به وزیر راه و شهرسازی تذکر داده است.

وی با تاکید بر این‌که بیشترین تورم کشور در حوزه مسکن بوده که به صورت مستقیم و کامل در زندگی مستاجران دخیل است، اظهار کرد: در سال «مهار تورم» از دولت و مجلس توقع داریم که به این مسئله ورود کنند چرا که افزایش اجاره بها طی سال‌های اخیر هزینه‌های گزافی به مستاجران تحمیل کرده و امسال باید مراقب افزایش اجاره بها باشند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان حوزه خودرو در کشور نیز بر لزوم توقف دور تند افزایش بی رویه قیمت خودرو تاکید کرد و این موضوع را مطالبه عمومی مردم آذربایجان از دولت، مجلس و دستگاه نظارتی دانست.

امام جمعه تبریز هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس «سپاه پاسداران»، اظهار کرد: این نهاد مردمی به عنوان شجره طیبه و برخاسته از نهضت اسلامی ضداستکباری و استعمار از اولین اقدامات مبارک و دستاوردهای بسیار ارزشمند نظام اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و انقلابی است که نماد و جلوه عزت و اقتدار ملت رشید ایران در طول سال‌های پس از انقلابی اسلامی بوده و علاوه بر نقش بزرگ و موثر در ایجاد امنیت پایدار، همواره خدمتگزاری صادق در عرصه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی بوده است.

وی تصریح کرد: ایده تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوم اسفند ماه یعنی چند روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شده که برخی آیت الله شهید بهشتی را ایده پرداز اولیه آن و برخی دیگر آیت الله شهید مطهری را دارای نقش موثر در این امر می‌دانند.

آل هاشم با اشاره به فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز «اعلام انقلاب فرهنگی»، گفت: این شورا قرارگاه مرکزی و مهندسی فرهنگی کشور را بر عهده داشته و با وجود این‌که کارهای خوبی نیز انجام داده است اما ما قانع نیستیم و باید بیش از این در خصوص مسائل فرهنگی کشور تلاش و فعالیت کند.

وی هم‌چنین با اشاره به فرا رسیدن عید فطر، افزود: طبق نظر مقام معظم رهبری در جهت حفظ وحدت مسلمانان بایستی در حد امکان در تمامی شهرها نماز عید فطر برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج