۱۳۰۵۴۱۶
۲۴۴۲۷
۲۴۴۲۷
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین بازارهای مبل‌ تهران

امروزه مبلمان بخش مهمی از لوازم خانه محسوب می‌شود که تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون شما دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا برای صرفه جویی در وقت خود و خرید مبلمان مناسب، با بازارهای مبل تهران آشنا شوید.

امروزه مبلمان بخش مهمی از لوازم خانه محسوب می‌شود که تاثیر به سزایی در زیبایی دکوراسیون شما دارد. انتخاب مبلمان متناسب با سلیقه افراد و سبکی که برای خانه خود انتخاب کرده‌اند و همچنین بودجه‌ای که برای خرید مبل در نظر می‌گیرند متفاوت است. امروزه تنوع مبلمان در بازارهای مبل تهران آن‌قدر زیاد است که میتواند تمامی سلیقه ها و بودجه های متفاوات مخاطبین خود را پوشش دهد. نکته ی مهم این است که میتوان گفت که هر بازاری مخاطبان خاص خودش را دارد و شما باید بازار مبل متناسب با سلیقه و بودجه ی خود را بیابید. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا برای صرفه جویی در وقت خود، ما بازارهای مبل تهران را به همراه آدرس و ویژگی های هر کدام به شما معرفی کنیم.

بازار مبل یافت آباد

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران بازار مبل یافت آباد است که در تهران واقع شده و تقریباً بیش از ۸ هزار فروشگاه مبل در برندهای مختلف در آن واقع شده است. از مزایای این بازار میتوان گفت که شما با وسیله نقلیه‌های مختلف می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین نزدیک‌ترین ایستگاه مترویی که شمارا به یافت آباد می‌رساند ایستگاه مترو آزادگان است که می‌توانید از آن استفاده کنید. بیشتر مراکز فروش مبلمان از جمله بازار مبل ایران شماره ۱، بازار مبل ایران شماره ۳، بازار مبل خلیج فارس، بازار مبل پاسارگاد و … زیر مجموعه بازار مبل یافت آباد هستند. تنوع بالای مبلمان در این بازار سبب شده تا قشر وسیعی از مشتریان را به سمت خود جلب کند. وجود جا پارک فراوان در پاساژهای  مختلف از مزایای این بازار مبل محسوب میشود.

آدرس : بازار مبل یافت آباد در منطقه 17 شهرداری تهران در بزرگراه  آیت الله سعیدی در چهارراه یافت آباد قرار دارد.

بهترین بازارهای مبل‌ تهران

بازار مبل چهاردانگه

شهرک صنعتی چهاردانگه یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازارهای مبل تهران را داراست و بخش اعظمی از تولیدکنندگان این مجموعه مختص به مبلمان می‌باشد. در صورتی که با محدودیت بودجه رو به رو هستید ما این بازار مبل را به شما پیشنهاد میکنیم که به دلیل تنوع زیاد و رقابت بالا محصولاتی با قیمت مناسب را میتوانید پیدا کنید.

بازار مبل چهاردانگه هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب فعالیت دارد و قسمت تولیدی‌های مبل چهاردانگه هم معمولاً از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر فعالیت دارند. البته در مناسبت‌ها ممکن است ساعات کاری کمی متفاوت باشد.

آدرس: این شهرک در اتوبان آزادگان، حد فاصل بزرگراه تهران و ساوه، بزرگراه تهران قم، خروجی اتوبان سعیدی واقع شده است.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل یکی از بی‌رقیب‌ترین بازارهای مبل تهران به شمار می‌آید. دلاوران یک خیابان عریض و طولانی است که مملو از فروشگاه‌های مبلمان و سرویس‌های چوب است. امروزه خیابان دلاوران با توجه به تنوع محصولات طرفداران زیادی دارد، به شکلی که تولیدکنندگان مبل یافت آباد نیز در این بازار بزرگ دستی بر آتش دارند. رقابت بسیار زیاد در این بازار سبب شده است قیمت‌ها تا حدودی منصفانه و عادلانه تعیین شود تا مشتری‌ها در زمان مقایسه برندها و قیمت‌ها از خرید منصرف نشوند. از معایب این بازار میتوان به کمبود جای پارک ماشین اشاره کرد. شما در این بازار علاوه بر مبلمان خانگی میتوانید به انوع سرویس خواب، میز و مبلمان های اداری و ... نیز دسترسی داشته باشید.

آدرس: خیابان دلاوران، حد فاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

بهترین بازارهای مبل‌ تهران

بازار مبل شهرک ولیعصر

در طی چند سال گذشته با بالاتر رفتن تعداد تولیدکنندگان در بازار مبل شهرک ولیعصر میزان تنوع این بازار بالاتر رفته و پذیرای مشتریان بیشتری  شده است. با مراجعه به این بازار می‌توانید خرید بهتری را تجربه کرده و گزینه‌های متنوع‌تری را برای انتخاب پیش روی خود ببینید.

آدرس:  این بازار در منطقه 18 تهران، محله شهید رجایی، مفتح شمالی، خیابان وحدت واقع شده است.

بازار مبل پاسگاه نعمت آباد

باید گفت تنوع برندها در این بازار به نسبت سایر بازارها کمتر است؛ اما قیمت مناسب محصولات این بازار توانسته مشتریان زیادی را به این مرکز جذب نماید. از طرفی بازار مبل پاسگاه نعمت آباد یکی از قدیمی‌ترین بازارهای مبلمان در تهران است که مشتریان مورد نظر خود را دارد و از سایر بازارها عقب نمانده است.

 آدرس: بازار مبل نعمت آباد تهران، بزرگراه کاظمی، جانباز، شاهی شرقی

بهترین بازارهای مبل‌ تهران

بازار مبل جاجرود

بازار مبل کمرد یا جاجرود یکی از بازارهای مبل بزرگ تهران است که در قسمت شرق تهران و در خارج از شهر تهران واقع شده است. انواع مختلفی از انواع مبلمان کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن وجود دارد  و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید به این بازار مراجعه کرده و مبلمان مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر به دنبال خرید مبلمانی ارزان هستید با این بازار را به شما پیشنهاد نمیکنیم. اما اگر مبلمانی فاخر و با کیفیت در نظر دارید حتما به این بازار سر بزنید.

آدرس: . برای رفتن به این بازار مبل باید از تهران به سمت آبعلی حرکت کنید و بعد از پل رودخانه جاجرود در قسمت چپ جاده به بازار مبل برسید. بعد از اینکه 5 کیلومتر را طی کردید به قسمت کمرد می‌رسید و بازار مبل کمرد در آن قسمت واقع شده است.

بازار مبل شریعتی

نه تنها مبلمان بلکه لوستر و لوازم خانگی مجلل و لوکس ایرانی و خارجی در این بازار شعبه دارند. خریداران مبلمان و دکوراسیون داخلی برای خرید لوکس ترین کالاها از سراسر ایران به این بازار می آیند و تقریبا می توان گفت اجناس خارجی و ممتاز ایرانی در فروشگاه ها و گالری های منطقه 1 و 3 تهران یافت می شود. با توجه به محدودیت های واردات مبلمان و پارچه از سالهای گذشته، همچنان مبلمان و پرده در این بازار با پارچه های ترک و خارجی یافت می شود.

از معایب این بازار میتوان به این موضوع اشاره کرد که بازاری متمرکز محسوب نمیشود و مغازه ها با هم گاها فاصله ی زیادی دارند و شما مجبور به استفاده از ماشین در این فواصل هستید. اما مزیت این بازار وجود برند های خاص و یونیک با مدل های به روز و کیفیت بالاست که صد البته قیمت آن هم به نسبت بازارهای دیگر بالاتر است.

آدرس: بازار مبل شریعتی در منطقه 3، سمت شمال شرق تهران حدفاصل میدان میرداماد و میدان قدس در راستای خیابان شریعتی قرار دارد.

بهترین بازارهای مبل‌ تهران

ویژگی‌های بهترین بازار مبل تهران چیست؟

برای شناخت بهترین بازارهای مبل تهران بهتر است قبل از هر چیز با نکات مهم این بازارها آشنا شوید. برخی از ویژگی‌های بهترین بازار مبل تهران عبارت‌اند از:

  • تنوع محصولات در سبک های مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک
  • قیمت مناسب با محصول عرضه شده
  • به روز بودن طرح‌ها
  • برخورد صحیح کادر فروش
  • داشتن مشاور و راهنمای خرید
  • فضای مناسب برای خانواده 
  • داشتن پارکینگ برای مشتریان
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی

جمع بندی

ما در این مقاله تمامی بازارهای مبل تهران را معرفی و بررسی کردیم. مزایا و معایب آنها را مطرح کردیم و در نهایت آدرس هر یک برا برای دسترسی آیان شما قرار دادیم. ما سعی بر این داشتیم تا با توضیحات تکمیلی هر بخش بتوانیم راهنمای خوبی برای شما باشیم تار با توجه به سلیقه و بودجه ی خود بازار مبل مناسبتان را پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید مبلمان میتوانید از سایت  aisamobl.com  دیدن کنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج