۱۳۰۵۶۴۰
۴۰۹۷
۴۰۹۷
پ

انتقاد یک خبرگزاری از بدپوششی و بی‌حجابی ارزان!

بدپوششی و بی‌حجابی بسیار کم هزینه‌تر و با تنوع بسیار بیش‌تری امکان پذیر است! این یک تضاد در عملکرد و گفتار سیاست‌های کشور است که باید سریعا حل شود.

فارس نوشت: بدپوششی و بی‌حجابی بسیار کم هزینه‌تر و با تنوع بسیار بیش‌تری امکان پذیر است! این یک تضاد در عملکرد و گفتار سیاست‌های کشور است که باید سریعا حل شود.

خلأها و ضعف‌هایی که در جامعه امروز ما برای معرفی پوشش اسلامی و حتی تولید البسه اسلامی وجود دارد، موجب قدرت‌نمایی و تاخت و تاز بیش از پیش فرهنگ و پوشش وارداتی غربی شده است. برای موفقیت در عرصه فرهنگی باید قدرتمند و جذاب ظاهر شد تا از یک مصرف‌کننده به تولیدکننده تبدیل شده و خود مولد باشیم نه مقلد که این مهم می‌تواند راهکاری برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی باشد.

انتقاد یک خبرگزاری از بدپوششی و بی‌حجابی ارزان!

بی‌توجهی به بحث عفاف و حجاب از سوی دستگاه‌های متولی این امر و عدم برنامه‌ریزی صحیح در این زمینه به طور قطع آثار زیانبار بسیاری خواهد داشت که نتیجه آن انحطاط فرهنگی و ارزش‌های اخلاقی و سست شدن بنیان خانواده‌ها خواهد بود.مخاطبان خبرگزاری فارس پویشی را با عنوان تولید، واردات و توزیع لباس‌های بدحجاب ممنوع شوددر سامانه فارس من ثبت کرده اند.

ثبت کننده پویش «مهرداد دادخواه» از اصفهان، گفت:«وضعیت فروش لباس‌های مناسب به قدری بد شده است که یک خانم محجبه به سختی می‌تواند یک شلوار بلند و بدون پارگی، یک مانتوی جلو بسته و بلند و ... پیدا کند. بدپوششی و بی‌حجابی بسیار کم هزینه‌تر و با تنوع بسیار بیش‌تری امکان پذیر است! این یک تضاد در عملکرد و گفتار سیاست‌های کشور است که باید سریعا حل شود.

برای مقابله با هر جرم یا ناهنجاری ابتدا باید ابزار انجام جرم را از بین برد. مثلا برای مقابله با اعتیاد قبل از اینکه به فکر درمان معتاد باشیم در مرزها از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کنیم و برای مقابله با حمله‌های مسلحانه، ورود و خرید و فروش انواع سلاح را غیرقانونی می‌کنیم ولی متاسفانه در مسئله پوشش، نه با تولید کننده کاری داریم نه با وارد کننده و فقط به مردم می‌گوییم این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید؛ تمام فشار در کف جامعه است.

مقابله با متخلف در این امر واجب و لازم است ولی اول باید ابزار جرم را از سطح کشور پاک کرد. تولید، واردات و توزیع (فروش) هرگونه لباس کوتاه، شلوارهای کوتاه، لباس‌های پاره، مانتوهای بی‌دکمه و آستین کوتاه باید متوقف شود. برای فعالیت باید از تولیدکننده و وارد کننده شروع کرد. مغازه دارها قشر ضعیف‌تری هستند تا اجرا شدن طرح کمتر آسیب ببینند؛ هنگامی که تولید و واردات به طور کامل ممنوع شد، بعد از یکی، دوماه توزیع و فروش درکلیه فروشگاه‌ها ممنوع شود. دراین خصوص قانون کاملأ شفاف عمل کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج