جاباما
۱۳۰۹۹۶۴
۱۰۰
۱۰۰
پ

شرایط ماه May سال ۲۰۲۳ برای خریداران بیت کوین (BTC)

به دلیل خاصیت غیر متمرکز بیت‌کوین (bitcoin)، سقوط بانکها و سازمان های متمرکز دولتی می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین داشته باشد. با توجه به اخبار منتشر شده در ماه میلادی گذشته یک بانک آمریکایی دیگر به نام First Republic Bank ورشکست شد و سهامش تنها طی ۳ روز بیش از ٪۷۰ ریزش داشت.

 

شرایط ماه May سال ۲۰۲۳ برای خریداران بیت کوین (BTC)

همانطور که اطلاع دارید این ورشکستگی های پی در پی بانک های آمریکایی و تورم جهانی در ماه های فوریه و مارس موجب رشد انفجاری ارزش بازار ارز دیجیتال شد. اما آیا این تاثیر به تنهایی برای رشد قیمت ارزهای دیجیتال کافی است؟

قطعا خیر! باید دقت داشت که این عامل فاندامنتال (خبری) به تنهایی بر قیمت خرید بیت کوین (BTC/USDT) و به طور کلی بازار Cryptocurrency ها تاثیرگذار نیست؛ یا حداقل تاثیر ماندگاری نخواهد داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا نگاهی به نمودار بیت‌کوین و قیمت لحظه ای این ارز دیجیتال مشهور داشته باشیم و آن را از لحاظ تکنیکال بررسی کنیم.

تحلیل نمودار تکنیکال بیت کوین (BTC/USDT)

اگر به خط آبی رنگ در نمودار زیر که بیانگر میانگین متحرک نمایی یا همان EMA بیست روزه (Exponential Moving Average) است توجه کنیم متوجه شیب مثبت و روند صعودی آن خواهیم شد. به طور خلاصه این خط میانگینی از قیمت بیت کوین بر حسب تتر (دلار آمریکا) را بر روی نمودار تکنیکال Bitcoin/Tether به ما نشان می دهد.
شرایط ماه May سال ۲۰۲۳ برای خریداران بیت کوین (BTC)

نکته جذاب و خوب دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم قرارگیری شاخص قدرت نسبی یا همان Relative strength index در منطقه مثبت و بالای عدد ۵۰ است. این موضوع گویای شرایط و نگاه مثبت معامله گران به خرید بیت‌کوین است. به طور کلی یکی از معتبرترین اندیکاتورهای تکنیکال جهت تریدر ارز دیجیتال، RSI است که شما هم می توانید با خواندن آموزش های مرتبط با آن و یادگیری تحلیل ارز دیجیتال با خیال راحت تری به خرید بیت کوین یا فروش آن ( https://ok-ex.io/buy-and-sell/BTC ) بپردازید.

با توجه به تصویر بالا به غیر از محدوده ۳۰ هزار دلار که یک عدد و مقاومت روانی محسوب میشود، محدوده میان ۳۱ هزار دلار تا ۳۲۴۰۰ اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا در صورت شکست این محدوده مقاومتی قیمت رمزارز بیت‌کوین می تواند تا ۴۰ هزار دلار رشد کند.

در طرف مقابل چنانچه قیمت ارز دیجیتال BTC از میانگین متحرک ساده پنجاه روزه (خط قرمز رنگ در نمودار) پایین تر بیاید و تثبیت شود احتمال اصلاح تا محدوده قیمتی ۲۵۲۰۰ دلار به شدت افزایش خواهد یافت.

خرید بیت کوین از اوکی اکسچنج

تا به اینجا به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال قیمت لحظه ای بیت کوین پرداختیم و شرایط بازار ارز دیجیتال و رمزارزها را به طور نسبی بررسی کردیم. بدیهی است که هیچ تحلیلی به طور قطع به یقین و ٪۱۰۰ درست نیست بنابراین باید مدیریت سرمایه را چه برای هولد کردن ارز دیجیتال (سرمایه گذاری بلند مدت) و چه برای ترید ارز دیجیتال (معامله کوتاه مدت) به طور منطقی رعایت کنیم.

بازار رمز ارز (cryptocurrency) همیشه ریسک های به خصوص خود را داشته و دارد پس بهتر است بدون طمع و کاملا حساب شده وارد آن شوید تا ضرر خود را به حداقل و سود خود را به حداکثر ممکن برسانید.

پس از تصمیم گیری خود جهت خرید و فروش ارز دیجیتال می توانید با ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر نظیر اوکی اکسچنج (https://ok-ex.io/) به خرید بیت کوین (BTC)، خرید شیبا (SHIB)، خرید ریپل (XRP)، خرید اتریوم (ETH) و… پرداخته و پس از کسب سود آنها را به فروش برسانید. خوشبختانه شما بدون نگرانی می توانید احراز هویت خود را در اوکی اکسچنج به صورت فوری تکمیل کنید و به معامله ارز دیجیتال بپردازید. با پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم صرافی اوکی اکسچنج در ۷ روز هفته مشکلی از بابت انجام معاملات نخواهید داشت.

شماره تلفن : ۰۵۱۹۱۰۰۱۰۴۰

ایمیل : support@ok-ex.io

تاریخ : 05/10/2023

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج